ungemødre i viborg kommune / bjerringbro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

lucas<3

lulleh skriver:

men du hopper vel ikke ud af mødregruppen ?

neej det gør vi ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Alberts/

luppe-laban skriver:

ja det er  med hende vi skal bare snakke. og lære hinanden og kende. kender ik så mange i bjerringbro med små børn.

okay er det i sundhedhuset? og er det ligesom en mødregruppe eller skal vi bare mødes der nede en gang?(:

Anmeld

17. december 2010

lucas<3

Alberts/ skriver:

okay er det i sundhedhuset? og er det ligesom en mødregruppe eller skal vi bare mødes der nede en gang?(:

hun ville se hvor manger der kom.. og så kunne vi altid mødes igen..

ja det er der nede(;

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

luppe-laban skriver:

hun ville se hvor manger der kom.. og så kunne vi altid mødes igen..

ja det er der nede(;

okay super så vil jeg gerne

Anmeld

17. december 2010

lucas<3

Alberts/ skriver:

okay super så vil jeg gerne

super(;

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

er der update om hvor mange vi bliver?(:

Anmeld

29. december 2010

sara4

Alberts/ skriver:

er der update om hvor mange vi bliver?(:

Hej søde jeg har set en anden ung gravid/ har evt født her på baby. kan ikke huske hendes navn men i kan jo prøve, at finde frem til hende. Hun er osse her fra bjerringbro. Nu er jeg jo en gammel sag så mødet er ikke aktuelt for mig. men jeg er rigtig glad for, at i unge seje mødre kan finde sammen du kender mig godt- sara lorentzen- mor til selma. knus

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

sara4 skriver:

Hej søde jeg har set en anden ung gravid/ har evt født her på baby. kan ikke huske hendes navn men i kan jo prøve, at finde frem til hende. Hun er osse her fra bjerringbro. Nu er jeg jo en gammel sag så mødet er ikke aktuelt for mig. men jeg er rigtig glad for, at i unge seje mødre kan finde sammen du kender mig godt- sara lorentzen- mor til selma. knus

hejsa(;

kender et par stykker både fra bjerringbro men også fra viborg og karup og herning osv hih

hvis det er 281210 du mener så kender jeg hende godt(:

går det endelig godt?(:

Anmeld

29. december 2010

sara4

Alberts/ skriver:

hejsa(;

kender et par stykker både fra bjerringbro men også fra viborg og karup og herning osv hih

hvis det er 281210 du mener så kender jeg hende godt(:

går det endelig godt?(:

Ja det går helt super. Selma bliver 6mdr d.7 januar- uha tiden drøner afsted. Nu begynder jeg, at savne hesten og håber på, at vinteren ikke bliver så lang så jeg kan komme igang med, at ride og komme i form igen Hvad med dig og Albert-går det osse godt?

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

sara4 skriver:

Ja det går helt super. Selma bliver 6mdr d.7 januar- uha tiden drøner afsted. Nu begynder jeg, at savne hesten og håber på, at vinteren ikke bliver så lang så jeg kan komme igang med, at ride og komme i form igen Hvad med dig og Albert-går det osse godt?

det lyder godt, ja det er en rigtig træls vinter,

jamen det går super(: ´han bliver 4 mdr den 4 januar(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.