bage uden æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Ni-ko-li-ne

Maja88 skriver:

hehe ja men prøv at læse længere oppe hvad det er for en opskrift.. kan man erstatte æggene med noget???

Nå ja men ganske normal is..  der er som regel fløe i

fløde og æg har jo intet med hinanden at gøre:0)

der er rigtig meget almindelig is der er uden æg...det der som oftest kan være i er E322 ellers kan der stå at varen kan indehoor fra æg.... men isen er sjældent lavet med æg

der findes flere former for ægge er statning, det kan du google efter... men der findes intet som du vil kunne piske luftigt som æg.. det var derfor jeg linkede til den anden opskrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Maja88

Ni-ko-li-ne skriver:

fløde og æg har jo intet med hinanden at gøre:0)

der er rigtig meget almindelig is der er uden æg...det der som oftest kan være i er E322 ellers kan der stå at varen kan indehoor fra æg.... men isen er sjældent lavet med æg

der findes flere former for ægge er statning, det kan du google efter... men der findes intet som du vil kunne piske luftigt som æg.. det var derfor jeg linkede til den anden opskrift

hahahaha mente også æg... ikke fløde

Anmeld

17. december 2010

Ni-ko-li-ne

Maja88 skriver:

hahahaha mente også æg... ikke fløde

hjemmelavet is indeholder oftest æg... men industrielt fremstillet is gør sjældent

Anmeld

17. december 2010

<3

Ja jeg er ikke specielt glad for æg så jeg bruger gerne olie (raps eller solsikke) og måske lidt mælk i i stedet for. Og det virker ganske fint

Anmeld

17. december 2010

Maja88

Kirle skriver:

Ja jeg er ikke specielt glad for æg så jeg bruger gerne olie (raps eller solsikke) og måske lidt mælk i i stedet for. Og det virker ganske fint

hvor meget ville du putte i for at erstatte 2 store æg så

Anmeld

17. december 2010

<3

Indtil dejen er "blød" - det er derfor æggene skal i, for at dejen bliver blød og fast i konsistensen. Men hvis du kommer for meget æg eller olie i så bliver dejen klæg.

Anmeld

17. december 2010

Maja88

Kirle skriver:

Indtil dejen er "blød" - det er derfor æggene skal i, for at dejen bliver blød og fast i konsistensen. Men hvis du kommer for meget æg eller olie i så bliver dejen klæg.

jamen iiih du er da bare min redning

- men tror jeg må lave en prøve kage inden nytår

Anmeld

17. december 2010

<3

Maja88 skriver:

jamen iiih du er da bare min redning

- men tror jeg må lave en prøve kage inden nytår

Dejligt at kunne hjælpe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.