Hvad er din mening om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2010

jlea

Jeg skriver opgave, og skal til eksamen på mandag. :-)

Så nu vil jeg gerne hører jeres mening omkring:

"At ældre skal kunne betale sig til bedre service." Altså at de kan betale sig til lejlighed med havudsigt, massage en ekstra plejer o.s.v. 

Hvad er din helt personlige mening omkring det? Der må gerne være blandede meninger, det er altid godt!

Det kan godt være nogle af jeg ikke at stødt på mig før, men jeg er også ret ny herinde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

eliasogmor

klokkeblomst93 skriver:

"At ældre skal kunne betale sig til bedre service." Altså at de kan betale sig til lejlighed med havudsigt, massage en ekstra plejer o.s.v. 

Hvad er din helt personlige mening omkring det? Der må gerne være blandede meninger, det er altid godt!

Det kan godt være nogle af jeg ikke at stødt på mig før, men jeg er også ret ny herinde.. 

jeg tænker at hvis de har råd til det...så go for it.. for man behøver jo ikke hav udsigt.. men hvis den ekstra pleje er udover det normale (og hvis den normale er tilstrækkelig) og de har penge til det, kan de vel godt betale...tænker det er vel ligesom når vi går til fod terapeut osv...

Anmeld

17. december 2010

eElak

Tænker at der nok er et marked for dette i det private... Og synes det er der det hører hjemme

Jeg skal ikke blande mig i hvad de ældre køber sig til... De har jo lige så ret til at bruge deres penge, som jeg har til at bruge mine.

Anmeld

17. december 2010

SpunkenJo

klokkeblomst93 skriver:

Jeg syns bare det er helt uorden at dem med ekstra kroner på kistebunden kan betale sig fra større boliger med federe udsigt og mere hjælp.

Dette syns jeg dog kun er helt iorden så længe "bundniveauet" er godt. Altså, skal HELE befolkningen have et godt tilbud, og så kan dem med flere kroner købe sig til et endnu bedre.

Gav det mening?

Held og lykke med opgaven

Anmeld

17. december 2010

Miss.Sunshine

klokkeblomst93 skriver:

Hejsa og velkommen til

JEG syntes at så længe det "almindelige" tilbud-altså det er der gældende for alle er GODT og tilfredsstillende, så rager det slet ikke andre hvad de (ældre) mennesker bruger deres penge på.

De har lige så meget ret til at købe det de har lyst til som vi andre har. Og det må da være skønt at kunne forsøde tilværelsen med lidt bedre ting. Men jeg syntes IKKE det er ok hvis (god) pleje skal dreje sig om beløbet man har på kontoen. ALLE skal have god hjælp.

Knus

Anmeld

17. december 2010

Frk. Himmelblå

KaLee skriver:

Tænker at der nok er et marked for dette i det private... Og synes det er der det hører hjemme

Jeg skal ikke blande mig i hvad de ældre køber sig til... De har jo lige så ret til at bruge deres penge, som jeg har til at bruge mine.

Enig.

De ældre må benytte sig af alle de private tilbud, de har lyst/råd til. Men synes ikke, det offentlige skal udlevere menu-kort til mer-ydelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.