Nogen der kan huske : Skønne Bertha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.280 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Karo

Jeg kom til at tænk på denne serietegnefilm jeg så som lille om den fantastiske maskine Bertha der bare kunne alt. Fantastisk serie.............tænker om man måske kan få dem på dvd til børnene

Er der andre der kan huske den ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

loppen82

Karo skriver:

Jeg kom til at tænk på denne serietegnefilm jeg så som lille om den fantastiske maskine Bertha der bare kunne alt. Fantastisk serie.............tænker om man måske kan få dem på dvd til børnene

Ej ja den ka jeg godt huske...

Den var rigtig sød.

Kunne da være kanon hvis man ku få den på dvd.

Anmeld

17. december 2010

Valle81

Karo skriver:

Ja for den da:0)

Æd den råt da vi var børn:0)

Anmeld

17. december 2010

Munder

Åhhh ja, det er en fantastisk serie med dukker. Jeg har prøvet at søge, men kan kun finde den med engelsk tale.

Der er dog masser af klip på Youtube

Anmeld

17. december 2010

cdinesen

jeg elskede den også. Det er ikke så lang tid siden jeg selv ledte efter den på dvd. Det er en engelsk serie og har kun fundet den udgivet på dvd i england.

Anmeld

17. december 2010

Pige2009

Karo skriver:

Ja, jeg elskede den - der gik altid noget galt

Anmeld

17. december 2010

Karo

cdinesen skriver:

jeg elskede den også. Det er ikke så lang tid siden jeg selv ledte efter den på dvd. Det er en engelsk serie og har kun fundet den udgivet på dvd i england.

Ja, jeg kan desværre også kun finde den på engelsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.