Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
men ved ikke hvad et eller andet nemt og lækkert til når manden kommer hjem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kanelsnegle? mums
linselouise skriver: kanelsnegle? mums
ja mums tak for dit svar det bliver det
Ungermann skriver: Jeg har lige sat en omgang bær boller til hævning. Bruger en hel almindelig bolle dej og har puttet skovbær i den ene del af dejen og blåbær i den anden.. Ideen er tyvstjålet af min søns vuggestue..
Jeg har lige sat en omgang bær boller til hævning. Bruger en hel almindelig bolle dej og har puttet skovbær i den ene del af dejen og blåbær i den anden.. Ideen er tyvstjålet af min søns vuggestue..
tror os jeg skal bage boller her hjem for kan ikke finde min opskrift på kanel snegle
jeg skal bage drømmekage til min bonus søn idag.
derudover har jeg overvejet en lagkage, da vi holder fødselsdag... men ved ikke rigtigt.
Hvornår skal vi komme
chelleb skriver: tror os jeg skal bage boller her hjem for kan ikke finde min opskrift på kanel snegle
gik i fakta og handlet også er jeg ellers bare gået amok med at bage så har fået lavet kanel snegle, boller og chokolade kage og kæresten har bestilt havregryns kugler
har så inviteret gæster til kaffe senere
Hvad med og lave flødekarameller?! Det er skide nemt, og så smager det super lækkert, lidt anderledes end det almindelige bageværk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128