1 uge til det der jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Vinker

Hej alle I skønne kvinder.

Åååh hvor jeg savner jer! Det er godt nok ikke meget jeg er herinde for tiden. Er kommet håbløst bagud Jeg får ikke en gang læst de forskellige indlæg eller selv skrevet noget til jer. Kan bare slet ikke overskue det. Jeg håber dog at komme stærkt tilbage i det nye år - Det må helt sikkert være mit nytårsforsæt!

Tingene er stadig kompilceret på hjemmefronten og vi er virkelig ved at være godt brugte. Svært at overskue situationen efterhånden. Og det at det nu er jul kan jeg bare slet ikke forholde mig til. Prøver at finde lidt julestemning, men den er svær at holde fast i når jeg endelig fornemmer den. Men inden vi ser os om så er den alligevel overstået så hvorfor gejle en masse op?

Ska man sige noget positivt så er det at jeg stadig løber en del. Det går faktisk rigtig god - Måske denne krise netop gir mig det der skal til for at fortsætte med at løbe. Det er i hvertfald dejligt at komme ud i den bidende frost og bare slå hovedet fra mens benene gør arbejdet. Siden jeg startede med at løbe har jeg hver uge været afsted 3 gange. Nogen gange er det lidt en kamp mod vejret; er der sne, er der is osv. men det ska ikke forhindre mig. Der var en aften hvor jeg løb i den vildeste snestorm. Lidt sjovt, men også ret vådt. Jeg er kommet op på 6,9km så det går da fremad!

Niklas Emil udvikler sig rigtig meget for tiden. Det er svært at følge med! Han kan så meget, siger så meget og er i det hele taget ved at være en stor dreng. Dog er han bange for nisser og julemænd - faktisk går han nærmest i panik over den til tider. men det er da også meget farlige :p Jeg elsker den dreng overalt på jorden. Han er den der gir mig energien og lysten til at leve livet. Han er min inspiration og mit lyspunkt - Ved inderligt ikke hvad jeg skulle gøre uden ham!

Vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul sammen med jeres familier.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

JustAnotherName

Dejligt at høre fra dig.

Hvor er det pisse sejt gået af dig, at du får løbet så mange gange og så langt, trods vejret - fighter!

Rigtig glædelig jul 

Anmeld

18. december 2010

LIZO

håber i får en god jul trods alt.  og Niklas Emil får humøret lidt op i juledagene.

synes det er så fedt du er kommet så godt i gang med at løbe.. har fuldt med på face.. er så misundelig.

Anmeld

18. december 2010

anna-jonas

Du er så sej, søde Rikke..................bare løb videre, det gi'r dig god energi. Jeg håber inderligt at i vil arbejde på jeres parforhold evt. med hjælp fra en professionel...........................for jeg kan betro dig, at livet som enlig forsørger ikke altid er lige let.

Rikke, jeg ønsker dig en god jul med dine kære.

Knus Mette

Anmeld

18. december 2010

Barbamama

Glædelig jul til dig også søde!!! Jeg er ked af at høre at det stadig er en kamp hjemme hos jer. Er I kommet nærmere en afklaring med det hele???

Anmeld

18. december 2010

Vinker

TAK for jeres dejlige varmende ord.

Er også stolt af mig selv - Havde skisme ikke troet at jeg ville være så god til at komme ud og løbe i denne kulde, men har nu fundet ud af at jeg foretrækker at løbe når det er koldt fremfor varmt for det er faktisk nået nemmere selv at regulerer ens kropstemperatur her om vinteren. Og ja så må man også arbejde lidt for at få varmen. Så ja det løbetøj jeg købte for alle mine sparepenge blir heldigvis flittigt brugt. Dejligt.

Jeg håber godt nok også snart at vi finder en ende på denne krise herhjemme. Ind imellem føler jeg at jeg har begravet mig selv levende. Jeg ved jo godt at det er mig selv der har startet dette kaos og ved også godt at det er mig selv der ska finde en løsning på det. M går egentlig bare og venter på at jeg ligesom kommer videre med hvad jeg vil..... suk

Lige nu ønsker jeg egentlig bare at julen skal overståes for kan ikke lige klare alt det man skal nå i disse dage og det er lidt svært at finde den rette stemning frem til denne højtid. Godt at det er jul hvert år for så gør det ikke så meget at denne jul måske blir lidt spildt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.