Der ligger en skøn mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Bebsen

I min seng...

Jeg har fået en fantastisk mand ind i mit og min søns liv

Vi mødte hinanden for nogle måneder siden, og kunne gensidigt mærke der måske var interesse for mere end venskab, har taget det stille og roligt, og lært hinanden at kende rigtigt godt, inden vi gik skridtet videre...

For en uges tid siden kom det første kys så og vi blev enige om at nu var det kæreste tid Dejligt!!

Jeg er absolut helt tosset med ham, er forelsket op over begge ører... Men men men, pga mange svigt i min fortid, er jeg utroligt usikker, og bange for at miste ham Så selvom jeg er nyforelsket og svæver på en lyserød sky er det en hård tid, jeg er bange og usikker... Selvom jeg sådan set ikke har noget at være usikker over, vi kommunikerer super godt, og jeg ved jeg kan sige alt til ham... Der hvor der nok kommer noget usikkerhed ind er at jeg har et stort behov for fysisk kontakt, kys, kram, nus osv... Og det har han ikke! Det gør at jeg føler mig overset, glemt, og uinteressant...

Jeg er lige flyttet i ny bolig, og vi har været sammen stort set siden flytningen, han har hjulpet med udpakning, med baby, hund... Ja, han er gået ind i familie livet 1000% på utroligt kort tid!

Nu når jeg står og skriver dette kan jeg godt selv se det lyder helt fjollet, han har jo prioriteret mig MEGET, men den der fysiske del af det, den mangler jeg altså! Jeg kan jo slet ikke lade være med at røre, nusse og kysse... Hvorfor er det ikke sådan for ham??

Hvordan overvinder jeg min egen frygt, accepterer at han ikke er en nusse fyr (ikke at det generer ham at jeg er sådan) og bare påskønner at jeg har fået en absolut skøn og fantastisk fyr ind i mit liv, hjem og hjerte?

Jule-kram til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

louise8723

Først og fremmest.. Hvor er det da bare fedt at føle kærlighed igen synes du ikk?

Men altså kender udemærket følelsen.. det ene røvhul efter det andet.. en masse løgne og svigt..

Der er ikke andet for at viske tavlen ren og begynde forfra.. selvom det er pisse svært.. For at opleve den store kærlighed, bliver man nødt til at gøre sig selv sårbar.. HVis du hele tiden går og "beskytter" dig selv, så vil han føle at du ikke er til at nå ind til. Hvis du forstår?

Et nyt forhold skal ikke overanalyseres pga frygt og mistillid.. men istedet nydes..

Så søde.. Pak tankerne væk lidt tid og så tillad dig selv at nyde din nyfundne kærlighed..!

Anmeld

17. december 2010

Miamaja

Jeg synes det kun er godt hvis du er realist og holder lidt igen. man skal passe lidt paa med at hoppe i med begge ben specielt med boern indblandet, saa ta' det roligt synes jeg.

Jeg er selv meget afventende med maend generelt og de skal virkelig 'proves' lidt af saa jeg lige kan lure dem af, om de er vaerd at spille krafter paa, fordi den rette mand vil sagtens kunne klare det. Trust me

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.