hvorfor er i oppe nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2010

NinaNymannMadsen

ja klokken er jo 03:26 så hvorfor er i oppe og online lige nu?

her er vi alle 3 oppe, asta vækked os, hun havde marit og græd i søvne, så måtte vække hende så hun ikke skulle ha marit mere, resulterede så i at hun skreg endnu mere og slet ikke ville noget som helst.

så nu satte vi os ind i stuen og ser noget dusney channel og så må vi håbe hun bliver træt nok til at ville som om en times tid. ellers må vi jo tage den der fra.

men ja hvorfor er i oppe nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er heller ikke med min gode vilje, for jeg skal op på arbejde Men jeg vågnede for 45 min siden ved en underlig høj lyd fra køkkenet. Ligger og lytter og det kommer fra vores emhætte - sådan en grave/gnave lyd. Jeg går derud og banker stille på væggen hvor emhætten sidder og vupti, så stopper det. Jeg går i seng igen, og har lige lagt mig, da det begynder igen. Jeg vender tilbage til køkkenet, tænder for emhætten og kan høre hvordan pus/gips bliver suget op VI HAR ET DYR PÅ LOFTET, DER PRØVER AT KOMME IND I VORES KØKKEN!!!! Det eneste dyr jeg kan tænke på der er SÅ ihærdig i sit forsøg er en rotte Så jeg skal vist have fat i vores vicevært i morgen så han kan sætte en fælde på

Anmeld

17. december 2010

NinaNymannMadsen

Jeanne skriver:

Det er heller ikke med min gode vilje, for jeg skal op på arbejde Men jeg vågnede for 45 min siden ved en underlig høj lyd fra køkkenet. Ligger og lytter og det kommer fra vores emhætte - sådan en grave/gnave lyd. Jeg går derud og banker stille på væggen hvor emhætten sidder og vupti, så stopper det. Jeg går i seng igen, og har lige lagt mig, da det begynder igen. Jeg vender tilbage til køkkenet, tænder for emhætten og kan høre hvordan pus/gips bliver suget op VI HAR ET DYR PÅ LOFTET, DER PRØVER AT KOMME IND I VORES KØKKEN!!!! Det eneste dyr jeg kan tænke på der er SÅ ihærdig i sit forsøg er en rotte Så jeg skal vist have fat i vores vicevært i morgen så han kan sætte en fælde på

ja okay... held og lykke med at fange dyret.
nu er min datter vidst ved at være træt hun pylre hvertfald. så nu smutter vi ind og ser om hun vil sove igen.

Anmeld

17. december 2010

Diana...

Jeg kunne ikke sove mere 

Anmeld

17. december 2010

2721

vores syntes det var morgen her 03.34. Håber snart han vil i seng igen.... Måske en lille lur?

Anmeld

17. december 2010

NinaNymannMadsen

Puslingen skriver:

vores syntes det var morgen her 03.34. Håber snart han vil i seng igen.... Måske en lille lur?

bestemte han sig for at ville tage en lille lur mere eller var han bare helt frisk

Anmeld

17. december 2010

NinaNymannMadsen

Diana... skriver:

Jeg kunne ikke sove mere 

det virkelig øv.

Anmeld

18. december 2010

2721

Astasmor skriver:

bestemte han sig for at ville tage en lille lur mere eller var han bare helt frisk

´Lidt i 6 tog han sig en lur mere 45 min

Anmeld

18. december 2010

Puller

Jeanne skriver:

Vi havde besøg af en mår (staves??) på et tidspunkt.. Det larmede også helt vildt om natten....

Anmeld

18. december 2010

NinaNymannMadsen

Puslingen skriver:

´Lidt i 6 tog han sig en lur mere 45 min

når okay det er da altid noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.