EM i håndbold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Benjamins'mor

Hvor mange af jer følger med i EM i kvinde håndbold?

Og hvor mange af jer synes de spillede ekstremt dårligt idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Amso

Jeg følger med...!!

Det er deres forsvar der ikke var helt på toppen idag. for angrebsmæssigt scorede de jo mange kasser.. Og so Bojanovic /staves. Hun er verdens bedste spiller, og det kunne klart mærkes på kampen..! Ærgeligt at en god spiller på et hold, er bedre end et helt hold fuld af teamwork og som spiller godt sammen..! Men er sikker på de nok skal rejse sig til kampen på Lørdag... .

Anmeld

16. december 2010

betiinsen

jeg ser det også, og synes ikke de spillede super godt idag, men tror nu på vi går hele vejen

Anmeld

16. december 2010

Benjamins'mor

Jeg synes bare at hvis Montenegro er så gode, så virker det lidt underligt at de ikke er gået videre til semifinalen.

Jeg håber SÅ meget på at de vinder på lørdag.

Anmeld

16. december 2010

Benjamins'mor

betiinsen skriver:

jeg ser det også, og synes ikke de spillede super godt idag, men tror nu på vi går hele vejen

Jeg må sige, det ville have været super fedt hvis vi havde gået hele vejen, uden at tabe en eneste kamp!

Anmeld

17. december 2010

Amso

281210 skriver:

Jeg synes bare at hvis Montenegro er så gode, så virker det lidt underligt at de ikke er gået videre til semifinalen.

Jeg håber SÅ meget på at de vinder på lørdag.

De tabte nu kun med 1 mål pigerne idag.. er sikker på at havde det været en alt eller intet kamp, så skulle de nok have vundet.. Tror det måske er sundt de lige taber en kamp, for så ved de at de skal OPPE sig, hvis de vil til finalen, så ikke de nye unge spillere tror det hele bliver serveret på et guldfad

Anmeld

17. december 2010

lotte32

Jeg følger med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.