Måtte lige dele dette billede med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2010

nilletøz

Hejsa alle i skønne mennsker

I Lukas vuggestue har de taget billeder af børnene på stuen med nissehue, og da jeg så det måtte jeg bar eje det...

Så fik en af dem til at sende det til min mail, men da jeg så fik det det gemt på min com var det slet ikke som det de havde, mit var sløret, og grumset. Prøvede så at printe det ud, men det var stadig det samme underligt, for det er en helt ny printer...

Hvad kan der være gået galt?

Nu kan jeg se at det også ser sløret og grumset ud her... hmmmm

Når men her er billedet....

Moars lille nisse dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

nilletøz

Virkelig ingen der ved hvad der kan være sket?

Anmeld

18. december 2010

Dictes mor

Det ser ud som om, der har været ændret på fil-størrelsen af billedet, muligvis for at sende det på mail, det forringer billede kvaliteten meget. Det kan muligvis være derfor. Tag en usb-stick med derned og få det lagt over der istedet.

Anmeld

18. december 2010

JustAnotherName

nilletøz skriver:

Virkelig ingen der ved hvad der kan være sket?

Det er vist noget med format og opløsning på billedet.

Men man fornemmer godt, hvordan det ville se ud, hvis ikke det var sløret, og det er da et smadder sødt billede. En nuttet lille nissemand

Anmeld

18. december 2010

nilletøz

Dictes mor skriver:

Det ser ud som om, der har været ændret på fil-størrelsen af billedet, muligvis for at sende det på mail, det forringer billede kvaliteten meget. Det kan muligvis være derfor. Tag en usb-stick med derned og få det lagt over der istedet.

Du siger da noget, har jeg da slet ikke tænkt på..

Så må jeg lige finde mit usb - stick med og prøve den vej så...

Tak...

Anmeld

18. december 2010

nilletøz

JustAnotherName skriver:

Det er vist noget med format og opløsning på billedet.

Men man fornemmer godt, hvordan det ville se ud, hvis ikke det var sløret, og det er da et smadder sødt billede. En nuttet lille nissemand

Ja som jeg skrev før vil jeg prøve at få lagt det over på en usb -stick i stedet for...

Ja synes han er rigtig nusser på det billede, og her hjemme vil han ikke have nissehue på... så må bare eje det billlede, så jeg har et minde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.