Hvor stor er chancen..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Anonym trådstarter

Det første jeg tænker er selvfølgelig fuck...

Jeg har nu også hele tiden sagt til min kæreste at vi skulle bruge beskyttelse den første tid men han kunne satme ikke holde fingrene for sig selv og jeg kunne desværre ikke modstå

Mon jeg skal teste om jeg er gravid igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Det første jeg tænker er selvfølgelig fuck...

Jeg har nu også hele tiden sagt til min kæreste at vi skulle bruge beskyttelse den første tid men han kunne satme ikke holde fingrene for sig selv og jeg kunne desværre ikke modstå

Mon jeg skal teste om jeg er gravid igen?

helt bestemt!

Anmeld

16. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

jeg fik af vide at når man ammer eller malker ud er chancen meget lille....

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

jcmoller skriver:

jeg fik af vide at når man ammer eller malker ud er chancen meget lille....

Jeg ammer fuldt ud så det håber jeg..

Anmeld

16. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

Jeg ammer fuldt ud så det håber jeg..

min læge ville ikke give mig p-piller da jeg malkede ud, for så længe man malker/ammer fast så ved kroppen man har en lille og derfor er chancen meget lillle.... bare hvad jeg fik af vide med begge mine to unger... med den første fik jeg p-piller igen allerede ugen efter for der malkede/ammede jeg slet ikke....

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

jcmoller skriver:

min læge ville ikke give mig p-piller da jeg malkede ud, for så længe man malker/ammer fast så ved kroppen man har en lille og derfor er chancen meget lillle.... bare hvad jeg fik af vide med begge mine to unger... med den første fik jeg p-piller igen allerede ugen efter for der malkede/ammede jeg slet ikke....

Okey. Jeg har hørt at man kan få mini p-piller når man ammer, men det må jeg lige høre min læge om til 8 ugers undersøgelsen.

Jeg har en veninde som blev gravid få måneder efter hun havde født og hun ammede også fuldt ud. De var så heller ikke forsigtige. Hun skyndte sig bare i bad bagefter og håbede på at 'det' ikke nåede op.

Men jeg tror da heller ikke at jeg er blevet gravid igen. Jeg fik bare samme smerte i maven dagen efter 'uheldet' ligesom jeg fik da jeg blev gravid med min anden søn som nu er 1 måned. Så tanken fløj da lige forbi hovedet.

Anmeld

17. december 2010

Diana...

Jamen chancen er der uanset om du ammer eller ikke. Men hvor stor chancen er ved jeg ikke. 

Og man skal vidst beskytte sig til man har været til 8 ugers undersøgelse og blevet tjekker om det hele er som det skal være, for hvis ikke kan du få en masse problemer der nede 

Jeg ville klart teste men jeg ville også få en tid til lægen og blive undersøgt om du er helet der nede for hvis ikke så kan det altså skabe en masse problemer. 

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jamen chancen er der uanset om du ammer eller ikke. Men hvor stor chancen er ved jeg ikke. 

Og man skal vidst beskytte sig til man har været til 8 ugers undersøgelse og blevet tjekker om det hele er som det skal være, for hvis ikke kan du få en masse problemer der nede 

Jeg ville klart teste men jeg ville også få en tid til lægen og blive undersøgt om du er helet der nede for hvis ikke så kan det altså skabe en masse problemer. 

Puha bliver helt nervøs nu Hvilke slags problemer?

Anmeld

17. december 2010

Diana...

Anonym skriver:

Puha bliver helt nervøs nu Hvilke slags problemer?

Jamen hvis du ikke er helet endnu og der kommer bakterie op som der nu engang er i sæd jamen så kan der komme infektion i det. Har du slet ikke fået noget at vide af din læge eller jdm. Man siger altid man skal bruge kondom ind til man har været til undersøgelse og blevet tjekket for om du er helet som du skal. Men tror ikke du skal være nervøs men jeg ville lige få tjekket om det hele er normalt der nede nu så i kan hygge løs 

Anmeld

17. december 2010

DK

Man kan SAGTENS blive gravid selv om man ammer!

Kun i f.eks. Afrika er denne "beskyttelses" metode anbefalelsesværdig, men dernede er det jo også "ok" at vaske og genbruge kondomerne....

Hvis man skal være bare lidt beskyttet af amning, så skal man amme MINIMUM hvor 4. time døgnet rundt!!!! Og så er det stadig super usikkert og altså kun i Afrika det bliver anbefalet som en måde at undgå endnu en graviditet på!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.