Drømmer skriver:
Ja, nu skal vores lille baby (som jo slet ikke er så lille mere) snart starte i dagpleje.
Vi har fået en rigtig god dagplejer til ham, og ved at han får det som blommen i et æg der nede.
Men hvordan får man lige det hele til at hænge sammen, når hverdagen begynder igen.
Hvordan ser jeres hverdag ud efter i er startet på arbejde og de små i dagpleje/vuggestue???
Uhh...
vi står op kl seks.. hygger med morgen tv og får morgenmad stille og roligt, får tøj på og marcus leger inden lidt inden vi skal afsted.
Ud af døren ved kvart i otte tiden, marcus i vuggestue og jeg i skole..
Kommer hjem ved fire tiden de dage jeg har timer til sen på dagen, og henter altid marcus på vejen hjem.. (eller også henter min kæreste ham tidliger, så de er hjemme når jeg kommer)
så begynder vi at lave mad, hygger med lidt tv, slapper af.. Afhænger også af hvornår min kæreste kommer hjem fra arbejde.
så spiser vi, og marcus kommer i bad og den anden ordner køkken og tjekker vasketøj osv..
Marcus er altid putttet omkring kl 19, og så har vi aftenen for os selv.. vi flader ud på sofaen, ser film og hygger.. vælter op i seng ved 22 tiden..
I weekenderne er HELT anderledes da vi har mere hyggetid sammen
Anmeld