Hvordan forbereder man sig bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2010

FruEllingsen

Ja jeg sidder lige her og panikker lidt.

Der er KUN 2½ uge til at jeg starter på arbejde igen... og er SLET ikke klar!!!!!! Hvor f.......... Blev tiden lige af. synes jo lige jeg har født....

Hvordan bliver jeg klar?????

Kan slet ikke forholde mig til at skulle undvære vores lille dreng så mange timer hver dag..... alt det man pludselig går glip af, efter at have været med til alt i snart 8 mdr.........

Skulle bare lige ud med det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Lone Jakobsen

sådan havde jeg det også da Emma begyndte i dp

Anmeld

17. december 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

sådan havde jeg det også da Emma begyndte i dp

Rart at man ikke er den eneste der har haft det sådan.

Bliver det bedre ved de næste børn

Anmeld

17. december 2010

Lolli

Uh, det er bare ikke rart. Havde selv en blød overgang, da jeg var studerende og ikke holdte egentlig barsel. Men altså synes stadig det er svært at undvære drengen hver dag - og han går i børnehave nu.

Anmeld

17. december 2010

Susanne79

Jeg har det på samme måde..... Jeg skal starte d. 10 januar og lysten har overhovedet ikke meldt sig endnu. Jeg troede det ville komme da Maja startede i DP, men nej.... Har slet ikke mod eller lyst. Prøver at finde andet arbejde, men ingen held endnu.

Så jeg følger lige med her......

Anmeld

17. december 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Rart at man ikke er den eneste der har haft det sådan.

Bliver det bedre ved de næste børn

det kommer an på så meget.... er du glad for at gå hjemme, hygger du dig ellere er du lidt ensom. har du et godt/behageligt job at vende tilbage til, eller trænger du til noget andet....

ved Isac gik jeg tidligt i gang, ku ikke holde ud at gå hjemme. ved Elian startede jeg på nyt spændende job efter barsel, så der var der ikke noget problem at starte. ved Rasmus havde jeg bare slet ikke lyst til at begynde igen....

så klart det er mest hårdt ved den første.... fordi tanken om at give slip er så svær. men det kan være næsten lige så hårdt ved nr. 4 hvis jobbet man vender tilbage til, bare ikke er lykken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.