Tøj til barn født i maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Nea85

Hej!

Jer med børn født i starten af maj, hvor meget og hvilken slags tøj købte I?

Og hvor meget af hver slags? Natdragter, bodyer, natdragter mv. (det skal lige siges, at vi ikke har egen vaskemaskine)

Forslag / erfaringer modtages med kyshånd (selvfølgelig også fra jer, der fødte på andre tidspunkter) 

Hilsen Nea85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Maria.

Nea85 skriver:

Hej!

Jer med børn født i starten af maj, hvor meget og hvilken slags tøj købte I?

Og hvor meget af hver slags? Natdragter, bodyer, natdragter mv. (det skal lige siges, at vi ikke har egen vaskemaskine)

Forslag / erfaringer modtages med kyshånd (selvfølgelig også fra jer, der fødte på andre tidspunkter) 

Hilsen Nea85

Hej

Min datter er fra 25 Maj.. Jeg købte ind så jeg havde lidt af hvert.. Det er jo ikk helt vildt varmt i Maj..

Anmeld

16. december 2010

Nea85

Maria. skriver:

Hej

Min datter er fra 25 Maj.. Jeg købte ind så jeg havde lidt af hvert.. Det er jo ikk helt vildt varmt i Maj..

Hvor meget havde du ca. af hver ting?

Anmeld

16. december 2010

*Sofie*

Hmm, Maj '09 var en meget varm måned. Især i slutningen. Der er Malou født, og hun havde ikk meget tøj på.
Om dagen havde hun oftest bare strømper og en kortærmet body på, og enten en stofble over sig eller et meget tyndt tæppe. Om natten havde hun en tynd natdragt på.
Det var svedende varmt. Vi brugte slet ikk halvdelen af det tøj vi havde købt i str 56.
Men det er jo svært at forudsige hvordan vejret blir i den kommende Maj måned.
Mit råd...lad vær med at købe for meget. Hvis I ligefrem kommer til at mangle, kan I vel altid købe mer.   
Og hvor meget er det så...hvis I ikk har vaskemaskine vil jeg måske foreslå 7 stykker er hver slags tøj...? Kommer an på hvor tit I vasker...Hvis I får en baby der gylper meget ska I måske købe mer.
Ih, det er altså svært at sige

Anmeld

16. december 2010

Nea85

*Sofie* skriver:

Hmm, Maj '09 var en meget varm måned. Især i slutningen. Der er Malou født, og hun havde ikk meget tøj på.
Om dagen havde hun oftest bare strømper og en kortærmet body på, og enten en stofble over sig eller et meget tyndt tæppe. Om natten havde hun en tynd natdragt på.
Det var svedende varmt. Vi brugte slet ikk halvdelen af det tøj vi havde købt i str 56.
Men det er jo svært at forudsige hvordan vejret blir i den kommende Maj måned.
Mit råd...lad vær med at købe for meget. Hvis I ligefrem kommer til at mangle, kan I vel altid købe mer.  
Og hvor meget er det så...hvis I ikk har vaskemaskine vil jeg måske foreslå 7 stykker er hver slags tøj...? Kommer an på hvor tit I vasker...Hvis I får en baby der gylper meget ska I måske købe mer.
Ih, det er altså svært at sige

Tusind tak for svar!
Ja, ved godt det er rigtig svært at sige, hvor meget jeg skal købe. Jeg har slet ingen anelse Men som du siger, man kan jo altid tage ud og købe mere, hvis det man har ikke er nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.