Bliv i din seng... !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. december 2010

louiseHasselstrøm

Har virkelig brug for et godt råd...

Vores dreng på 2.5 år er lige kommet over i sin junior seng og de sidste 3 uger er det bare gået super... Men men men nu er han begyndt at gå ud af den, så jeg render en milliard gange for at få ham i seng igen... Lige så snart han ser mig løber han ind sengen og når jeg så er væk, begynder han forfra... Kan til tider også finde på at smide sutten ned af trappen..,

der kan nu gå en hel time før der er ro... Og den dreng har vi altid ku ligge og så sov han... Han sover til middag uden den samme kamp...

Håber i har nogen ideer til hvad der kan hjælpe

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Missi

hey

Hva med at give ham en bog med masser af billeder osv i som han kan kigge på og så gerne flere forskellige ss

Anmeld

16. december 2010

millesofie

han prøver jer af

uhh kan ikke lade hver at smile, men ved godt det er hårdt

mit råd er

find så mange sutter i kan inden sengetid og læg dem tæt på hans værelse så det er nemt lige at tage en på vej ind

når han går ud af sengen så tager du ham i hånden og og lægger ham ind i seng igen og siger nat nat det er sengetid nu (eller hvad for en sætning du føler for) og så går du ud

så kommer han ud igen denne gange siger du intet du går bare ind med ham igen og går ud

sådan bliver du ved

bliver han ulykkelig (ikke bare piv piv kig på mig ) så tager du ham op og trøster ham og når han er faldet til ro starter du forfra

det har virkelig hjulpet os

og det vilde er at det virker, det tager måske et par dage men hæng i det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.