Usaltede pistacie-nødder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.919 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. december 2010

birthee

Det skal jeg bruge til noget konfekt jeg gerne vil lave her i weekenden - hvor finder jeg det henne???

Jeg ringede i den lokale superbrugs igår, og der sagde de at de havde det... Jeg kommer så derned idag for at købe dem, men kan kun finde de saltede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Mary

Kan du ikke købe en pose med jordnødder der ikke er knækket ud af skallen? Det tror jeg da de har de fleste steder - de har i Lidl i hvert fald, her hos os 

Mmmm, er lækkert med chokolade over......måske man skulle 

Anmeld

16. december 2010

birthee

Nu er det jo så pinligt at indrømme, men vidste ikke man kunne bruge det i stedet for... Mon ikke også de har det i min lokale lidl???

Anmeld

16. december 2010

Mary

Jamen, jordnødder er da peanuts.... er det ikke? Nu bliver jeg sgu da selv helt i tvivl. Øjeblik, Googler lige 

Anmeld

16. december 2010

Mary

Mary skriver:

Jamen, jordnødder er da peanuts.... er det ikke? Nu bliver jeg sgu da selv helt i tvivl. Øjeblik, Googler lige 

Jo, jordnødder ER peanuts 

God fornøjelse med konfekt-hyggeriet 

Anmeld

16. december 2010

birthee

Mary skriver:

Jo, jordnødder ER peanuts 

God fornøjelse med konfekt-hyggeriet 

Men kan peanuts erstatte pistacie-nødder??? Synes bare pistacie-nødder smager anderledes...??

Anmeld

16. december 2010

Mary

AArj, det er min fejl. Jeg har hele tiden troet du skrev usaltede peanuts  Det er jeg sgu ked af..... kravler lige ind i et musehul.

Anmeld

16. december 2010

Malthes mor

Jeg kan købe usaltede pistacie nødder i indvandre-butikkerne. Så mon ikke du også kan det, der hvor du bor?

Anmeld

16. december 2010

Banditten´s mor

birthee skriver:

Det skal jeg bruge til noget konfekt jeg gerne vil lave her i weekenden - hvor finder jeg det henne???

Jeg ringede i den lokale superbrugs igår, og der sagde de at de havde det... Jeg kommer så derned idag for at købe dem, men kan kun finde de saltede...

Jeg fandt usaltede pistacie-nødder hos den lokale grønthandler.

Jeg har så osse haft succes med at bruge de saltede. Jeg lavede en marcipan-træstamme med pistacie-masse og hakkede saltede pistacie-nødder. Det var guf!

Anmeld

17. december 2010

Leneur

birthee skriver:

Jeg tror du skal kigge der hvor de har de andre bageting generelt, så som vaniljesukker, hakkede mandler osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.