Paraply klapvogn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Livas mor

Hej søde piger

Jeg vil bare høre om der er nogen af jer der ligger inde med en paraply klapvogn hvor sædet kan vippes tilbage og hvor der evt, er en kaleche på vi kan købe billigt?? Den må gerne være brugt, skal bare med på en lille ferie en uges tid.

Bor i København, men mine forældre bor ude ved Vestegnen og har også familie som skal besøges i julen ved Thyholm og Holstebro.. Så vi kan afhente den flere steder

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

BinaMor

Livas mor skriver:

Hej søde piger

Jeg vil bare høre om der er nogen af jer der ligger inde med en paraply klapvogn hvor sædet kan vippes tilbage og hvor der evt, er en kaleche på vi kan købe billigt?? Den må gerne være brugt, skal bare med på en lille ferie en uges tid.

Bor i København, men mine forældre bor ude ved Vestegnen og har også familie som skal besøges i julen ved Thyholm og Holstebro.. Så vi kan afhente den flere steder

Knus Rikke

vandt i?

Anmeld

16. december 2010

millesofie

Livas mor skriver:

Hej søde piger

Knus Rikke

jeg har den her og du kan få en kalche med til den jeg har sådan en klik model

det sidste billed er af de to klik kalecher jeg har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2010

frk Jensen

Livas mor skriver:

Hej søde piger

Knus Rikke

Jeg har købt en billig klapvogn i Gekås Ullared i sverige.. Den kan ligges helt ned og har en lille kaleche, og en kurv under..
Vil dog ikke sælge min, men det kunne da være en ide. Tror jeg gav 400 danske for den (mener det var 519 svenske)

Har et enkelt billed af den, dog med min kat i
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2010

MSM

Hejsa.

Vi har denne til salg og bor ved holstebro. Har godt nok sat den til salg til 500 kr, men du kan købe den for 400 kr hvis det har interesse.

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/odder/annonce/8908351

Skriv gerne en privat besked hvis det er.

Mvh Majbrit

Anmeld

16. december 2010

millesofie

ellers så har haral nyborg en god en til 500kr

Og jysk har også en men aner ikke hvad den kosterved bare det er en mindre model

har du prøvet dba.dk ??

Anmeld

16. december 2010

Livas mor

BinaMor skriver:

vandt i?

Hvor betænksomt af dig Vi ved desværre stadigvæk ikke noget, vinderne bliver offentliggjort på mandag på apollos hjemmeside!

Vi skal bare besøg noget familie og har ikke så meget plads i bilen til vores egen store klapvogn

Anmeld

16. december 2010

Livas mor

Fisenberg skriver:

jeg har den her og du kan få en kalche med til den jeg har sådan en klik model

det sidste billed er af de to klik kalecher jeg har

Den er ellers rigtig fin, men kan se du desværre bor et stykke væk fra os..

Ellers mange tak

Anmeld

16. december 2010

Livas mor

Ungermann skriver:

Jeg har købt en billig klapvogn i Gekås Ullared i sverige.. Den kan ligges helt ned og har en lille kaleche, og en kurv under..
Vil dog ikke sælge min, men det kunne da være en ide. Tror jeg gav 400 danske for den (mener det var 519 svenske)

Har et enkelt billed af den, dog med min kat i

Sikke en god handel du har gjort der.. Tager gerne missekatten, det tror jeg vores Irma kat ville elske

Anmeld

16. december 2010

BinaMor

Hvor betænksomt af dig Vi ved desværre stadigvæk ikke noget, vinderne bliver offentliggjort på mandag på apollos hjemmeside!

Vi skal bare besøg noget familie og har ikke så meget plads i bilen til vores egen store klapvogn

årh øv.  blev lige så glad

men krydser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.