- Eller halvt, det bestemmer den selv, alt for jeg kan blive fri for at skulle på tur til svigermekanikken i sønderjylland

Aaaarg langt de fleste har nok fået et lille bitte indtryk af Liams meget hjertevarme farfar (host host mærk ironien), og i anledning af at oldeforældrene ikke selv kunne komme til os, kommer vi til dem og fejrer Liams fødselsdag, og det var jo en dejlig ting, vi skal være hos olderne og overnatte aht. Liams døgnrytme, men søøøørme om ikke den kære farfar nu pludselig skal forsøge at gøre dette besøg ligeså surt som hvis det var ham vi skulle besøge...
Åh gud altså, nå lang historie kort, vi skulle have været der fra lørdag til søndag, men så skulle olderne pludselig babysitte mortens søster fordi farfar ville i byen, og hun skulle OGSÅ sove der (i et lille bitte hus med en stue, et værelse og køkken) .... Så lavede VI aftalen om til vi kom fra fredag til lørdag (MEGA bøvl aft. arbejde og DP), så kunne vi have olderne og natten for os selv.
Hvorfor pokker skal det være så besværligt at ville se de mennesker der gør en indsats i ens barns liv...
Lad jorden åbne sig og sluge mig hel, så kan den spytte mig ud, når farfar har groet et hjerte....
Anmeld