Med smerter og kvalme 
Har så ondt, selv en lille smut tur i fakta som ligger lige om hjørnet er jo en heldags tur for mig, hvor det gør mega ondt.
Havde set frem til at jeg i den her uge hvor jeg skulle lave det sidste til eksamen på mandag, ville hygge med Emil, men Emil har været i vuggestue hver dag fra de åbner til sent eftermiddag for at jeg har kunnet holde det ud, heldigvis har kæresten været kanon
idag hentede jeg ham så tidlig, for har det dårligt over det, og nu sidder jeg og har så ondt i tror det er løgn. Har taget piller, men hjælper ikke helt, og vil slet ikke vide hvor ondt jeg har det hvis jeg ikke at tager dem.
Ringede til lægen idag, og kunne få en tid først i næste uge
sagde så til sekretæren at jeg så lige ville prøve at fange lægen selv der i morgen tidlig, for det her går bare ikke. Var ude på skolen idag og lave noget i halvanden time, HALVANDEN TIME. og da jeg kom hjem sov jeg 3 timer inden jeg så hentede Emil. Kunne slet ikke holde mig oppe. Kværnede en rugbrød, piller og så gik jeg kold.
Har fået lavet lidt godter, men slet ikke det jeg ville, ved godt det ikke er det det handler om, men syntes det er så hyggeligt at sidde og hygge guffe, og for Emils skyld. Har fået et juletræ af mine forældre, har pyntet det så godt jeg kunne, men gjorde ondt, hvis jeg tabte noget og så skulle samle det op. Blev så sur og ked af det mens jeg pyntede det at Thomas gik i bad, fordi jeg var lidt negativ at høre på 
Skal op til eksamen mandag, og kan slet ikke overskue det. Og håber at der sker et eller andet inden juleaften, så vi kan danse om juletræet
Anmeld