Hjælp? Hævede tæer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Dinna88

missie20 skriver:

har googlet det med dine tæer og dette kom frem, åbenbart en anden der har haft det samme : http://www.dr.dk/DR1/laegen/Programmer/2004/040506 /Sp%C3%B8rgsm%C3%A5l/20050815092422.htm

Hold da op. Tak! 
Ja, det kunne meget vel lyde som det, men der nævnes intet om at tæerne kløer. Men jeg vil skrive det ned og tage det med til læge på mandag. Tusinde tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

missie20

Dinna88 skriver:

Hold da op. Tak! 
Ja, det kunne meget vel lyde som det, men der nævnes intet om at tæerne kløer. Men jeg vil skrive det ned og tage det med til læge på mandag. Tusinde tak  

Var så lidt. Håber det går over igen. God jul.

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

missie20 skriver:

Var så lidt. Håber det går over igen. God jul.

Tak, jeg krydser fingre 

Glædelig jul til dig også!

Anmeld

18. december 2010

Low

Dinna88 skriver:

Nej, det har jeg ikke, for de lukkede 4 minutter efter jeg ringede. Men ja, jeg har aftalt med min mor at vi begge kigger på mine tæer løbende så vi kan se om det bliver værre/forbliver det samme/bliver bedre, og så må vi tage til lægen på mandag. - Efter det "slag i hovedet" ved lægen vil jeg gerne at jeg har en person der faktisk ser at der er noget galt, så jeg ikke sidder palle alene og skal forklare en evt. skeptisk læge det igen. Min kære moder kan sagtens se at der er noget galt nemlig!

Det kan jeg godt følge dig i . Så håber jeg bare at det ikke er noget alvorligt . Hvis du tager til lægen på mandag så kom lige med en opdatering hvis du har lyst 

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Low skriver:

Det kan jeg godt følge dig i . Så håber jeg bare at det ikke er noget alvorligt . Hvis du tager til lægen på mandag så kom lige med en opdatering hvis du har lyst 

Tak
Det skal jeg nok! Krydser fingre for at de har en tid mandag, det må de jo have hvis jeg siger at det er akut  

Anmeld

18. december 2010

Low

Dinna88 skriver:

Tak
Det skal jeg nok! Krydser fingre for at de har en tid mandag, det må de jo have hvis jeg siger at det er akut  

Ja for du skal ikke gå rundt med sådan nogle tæer i lang tid. Det ville være synd for dig

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Low skriver:

Ja for du skal ikke gå rundt med sådan nogle tæer i lang tid. Det ville være synd for dig

Hvor er du sød 

Anmeld

18. december 2010

charlottekri

nu ved jeg ikke om det her kan hjælpe dig lidt, men jeg døjer engang imellem med en virus i mine tæer. de hæver og kløer helt vildt og det gør ret ondt. de får også blærer (det har du godt nok ikke nævnt noget om). men det hjalp også for mig at køle dem ned

jeg kan få det væk ved at komme mine fødder i sæbevand (fodbad med  sæbespåner). tænkte måske du kunne prøve det; det skal gøres en 3 gange i løbet af dagen i ca. 3 dage

knus charlotte

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

nu ved jeg ikke om det her kan hjælpe dig lidt, men jeg døjer engang imellem med en virus i mine tæer. de hæver og kløer helt vildt og det gør ret ondt. de får også blærer (det har du godt nok ikke nævnt noget om). men det hjalp også for mig at køle dem ned

jeg kan få det væk ved at komme mine fødder i sæbevand (fodbad med  sæbespåner). tænkte måske du kunne prøve det; det skal gøres en 3 gange i løbet af dagen i ca. 3 dage

knus charlotte

Hej! Det lyder godt nok ligesom mit, bortset fra det med blænerne.

Jeg har fundet ud af at varme fremprovokerer det! Så fodbad er virkelig bare en dårlig ting. Jeg har nemlig gjort som du skriver de sidste par aftener, og i dag kom den værste reaktion. Jeg gjorde det fordi jeg havde taget hjemmesko på = fødderne fik det varmt og begyndte at klø! Jeg ville prøve at dulme det med fodbadet, men det gjorde HAMRENDE ondt og kløede helt vildt når de to tæer kom i. De andre tæer reagerede også, der er dog tre der slet ikke er påvirket af det. Nå, men jeg havde dem deri, kunne mærke at de hævede helt vildt (især den ene) og jeg fik dem tørret og smurt osv. Jeg rejser mig så op for at hente et æble og AV! Den ene tå var fuldstændig stiv og nærmest dobbeltstørrelse. Så jeg kan altså konkludere at varme fremprovokerer det. Det er også derfor det hjælper at jeg går rundt uden strømper på herhjemme. 

Det er begyndt at udvikle sig til de andre tæer. de fleste af dem kan jeg ikke bøje forover uden at det er som om jeg kører dem ned i en kniv.

Gid et fodbad kunne hjælpe ligesom ved dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.