nu ved jeg ikke om det her kan hjælpe dig lidt, men jeg døjer engang imellem med en virus i mine tæer. de hæver og kløer helt vildt og det gør ret ondt. de får også blærer (det har du godt nok ikke nævnt noget om). men det hjalp også for mig at køle dem ned
jeg kan få det væk ved at komme mine fødder i sæbevand (fodbad med sæbespåner). tænkte måske du kunne prøve det; det skal gøres en 3 gange i løbet af dagen i ca. 3 dage
knus charlotte
Hej! Det lyder godt nok ligesom mit, bortset fra det med blænerne.
Jeg har fundet ud af at varme fremprovokerer det! Så fodbad er virkelig bare en dårlig ting. Jeg har nemlig gjort som du skriver de sidste par aftener, og i dag kom den værste reaktion. Jeg gjorde det fordi jeg havde taget hjemmesko på = fødderne fik det varmt og begyndte at klø! Jeg ville prøve at dulme det med fodbadet, men det gjorde HAMRENDE ondt og kløede helt vildt når de to tæer kom i. De andre tæer reagerede også, der er dog tre der slet ikke er påvirket af det. Nå, men jeg havde dem deri, kunne mærke at de hævede helt vildt (især den ene) og jeg fik dem tørret og smurt osv. Jeg rejser mig så op for at hente et æble og AV! Den ene tå var fuldstændig stiv og nærmest dobbeltstørrelse. Så jeg kan altså konkludere at varme fremprovokerer det. Det er også derfor det hjælper at jeg går rundt uden strømper på herhjemme.
Det er begyndt at udvikle sig til de andre tæer. de fleste af dem kan jeg ikke bøje forover uden at det er som om jeg kører dem ned i en kniv.
Gid et fodbad kunne hjælpe ligesom ved dig 
Anmeld