puuuuhh sikke en dag jeg har haft idag....
tog glad på arbejde på plejehjemmet hvor jeg arbejder... men en time efter skulle jeg på toilet og så skal jeg da lige love for jeg blødte... det virkede ret voldsomt
og fik nogle krampeagtige smerter i underlivet.... var heeelt grædefærdig... så mine søde kollegaer sendte mig hjem og jeg ringede op på gyn. amb. og de sagde jeg skulle komme så snart jeg kunne.
Så ringde til min far da kærsten arbejder 70 km væk og ikke lige sådan kunne komme hjem så min far kørte mig på sygehuset hvor den søde bagvagt som jeg også blev scannet af i mandags kom og hentede mig ind og trøstede mig lidt. Så scannede han mig og VUPTI... der lå den lille spire og havde det da noget så godt. Dens hjerte blinkede derud af
og han sagde det hele så fint ud
... så jeg kunne tage hjem men jeg skulle tage det lidt med ro de næste par dage..... så spurgte han om han så ikke fik et knus og joooooh det gjorde han ihvertfald og vi ønskede hinanden god jul og han sagde han nok skulle scanne mig igen til min tid d. 27 dec 
så en hektisk og stressende dag som heldigvis endte GOOOODT og er så glad for der også findes fantastiske læger 
Anmeld