sikke en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2010

sandramor

puuuuhh sikke en dag jeg har haft idag....

tog glad på arbejde på plejehjemmet hvor jeg arbejder... men en time efter skulle jeg på toilet og så skal jeg da lige love for jeg blødte... det virkede ret voldsomt  og fik nogle krampeagtige smerter i underlivet.... var heeelt grædefærdig... så mine søde kollegaer sendte mig hjem og jeg ringede op på gyn. amb.  og de sagde jeg skulle komme så snart jeg kunne.

Så ringde til min far da kærsten arbejder 70 km væk og ikke lige sådan kunne komme hjem så min far kørte mig på sygehuset hvor den søde bagvagt som jeg også blev scannet af i mandags kom og hentede mig ind og trøstede mig lidt. Så scannede han mig og VUPTI... der lå den lille spire og havde det da noget så godt. Dens hjerte blinkede derud af og han sagde det hele så fint ud... så jeg kunne tage hjem men jeg skulle tage det lidt med ro de næste par dage..... så spurgte han om han så ikke fik et knus og joooooh det gjorde han ihvertfald og vi ønskede hinanden god jul og han sagde han nok skulle scanne mig igen til min tid d. 27 dec

så en hektisk og stressende dag som heldigvis endte GOOOODT og er så glad for der også findes fantastiske læger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

A&F

Godt at den lille har det godt, og at der ikke lå mere i det

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

Puha, jeg var forberedt på at du skrev at du havde mistet det, men gudskelov for at det ikke var tilfældet

Anmeld

16. december 2010

KajaHH

Dejligt at det hele så godt ud, jeg blev godt nok også nervøs da jeg begyndt at læse, men smiler nu over at det var en lykkelig slutning,næsten ligesom et juleeventyr

Anmeld

16. december 2010

sandramor

jeg prøvede også selv mens jeg sad og ventede at forberede mig på at beskeden ville være at den lille blob var gået til... selvom det er enormt svært at forberede sig på sådan et svar........ forberedte mig på det sidste gang og alligevel blev jeg søøøønder knust da vi fik beskeden......

så det var jaaaa faktisk ligesom et jule eventyr da den lille blob dukkede på på skærmen med et fint blinkende hjerte.........

så tænker så langt så godt..... og om halvanden uge skal jeg scannes igen....... så håber igen på et nytårs eventyr

Anmeld

16. december 2010

Mynthe

Puh, det er ikke rart

Har selv prøvet det, men det gik heldigvis også godt - er i uge 38 nu.

for at alt stadig er fint til næste scanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.