Håber han bliver glad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Ryberg

Min mand har jo fået nyt arbejde, hvor han indimellem er uderejsende, han begyndte her 1.december, og der lagde de ud med 2 dage på sjælland så hjem på weekend, og så 3 dage på sjælland igen... nu er han så i tyskland og det har han været siden søndag og skal være der til tirsdag.. ca.9 dage... det er super hårdt at vænne sig til, men det er fantastisk for ham, for hans tidl arbejde var bare ikke særlig godt for ham, stres og indlukkethed... her kommer han ud blandt mennesker og hans personlige udvikling får et SUPER spark... og det er det jeg lægger vægt på da jeg sagde Ja til han skulle tage jobbet

Nå, men han har bare så dårlig samvittighed over at der roder herhjemme, affald der flyder i garagen, møbler ovenpå der skal bæres ned i kælderen fordi vi har fået nyt klædeskab osv. osv...

Så jeg tænkte... hvorfor ikke overraske ham og lave alt det?
Det skal siges, jeg har INGEN familie i nærheden og de venner jeg har har selv små børn, så de kan ikke hjælpe mig, så står med ALT selv... og det kræver planlægning...

men indtil videre har jeg båret reoler og kommoder selv ned fra 1.salen og ned i kælderen, fået kørt affald væk over 3 dage, 5 bil læs, kunne ikke låne en trailer nogen steder  så har jeg fået ryddet op i hele huset og regner også med komplet rengøring...

MEN, idag.. fik jeg så ordnet den STØRSTE ting.. kælderen... den var SÅ rodet.... og nåede det på de 2 timer Lasse sov formiddagslur.. puha, jeg havde det varmt... men synes selv det er blevet godt.. selvfølgelig mangler der pænere sortering i kasserne, men overordnet er det blevet SUPER godt..

Vedlægger lige 2 FØR billeder og 3 EFTER billeder

Tror i ikke han bliver glad for at komme hjem til det ? (også så vi kan nyde juleferien i RO og FRED)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Manakauapo

Wauw... Der fik du godt nok gjort fint!  

Anmeld

16. december 2010

ulleby

KittyGirl skriver:

Min mand har jo fået nyt arbejde, hvor han indimellem er uderejsende, han begyndte her 1.december, og der lagde de ud med 2 dage på sjælland så hjem på weekend, og så 3 dage på sjælland igen... nu er han så i tyskland og det har han været siden søndag og skal være der til tirsdag.. ca.9 dage... det er super hårdt at vænne sig til, men det er fantastisk for ham, for hans tidl arbejde var bare ikke særlig godt for ham, stres og indlukkethed... her kommer han ud blandt mennesker og hans personlige udvikling får et SUPER spark... og det er det jeg lægger vægt på da jeg sagde Ja til han skulle tage jobbet

Nå, men han har bare så dårlig samvittighed over at der roder herhjemme, affald der flyder i garagen, møbler ovenpå der skal bæres ned i kælderen fordi vi har fået nyt klædeskab osv. osv...

Så jeg tænkte... hvorfor ikke overraske ham og lave alt det?
Det skal siges, jeg har INGEN familie i nærheden og de venner jeg har har selv små børn, så de kan ikke hjælpe mig, så står med ALT selv... og det kræver planlægning...

men indtil videre har jeg båret reoler og kommoder selv ned fra 1.salen og ned i kælderen, fået kørt affald væk over 3 dage, 5 bil læs, kunne ikke låne en trailer nogen steder  så har jeg fået ryddet op i hele huset og regner også med komplet rengøring...

MEN, idag.. fik jeg så ordnet den STØRSTE ting.. kælderen... den var SÅ rodet.... og nåede det på de 2 timer Lasse sov formiddagslur.. puha, jeg havde det varmt... men synes selv det er blevet godt.. selvfølgelig mangler der pænere sortering i kasserne, men overordnet er det blevet SUPER godt..

Vedlægger lige 2 FØR billeder og 3 EFTER billeder

Tror i ikke han bliver glad for at komme hjem til det ? (også så vi kan nyde juleferien i RO og FRED)

SÅDAN! Det ser da vildt godt ud - god kvindelig planlægning.

Det kan han da kun blive glad for.

Glædelig jul til jer

Anmeld

16. december 2010

otlitrom

Godt gået!! Og jo, jeg tror han bliver super glad!!

Anmeld

16. december 2010

Lou87

Super flot
Og må tage hatten af for dit overskud hehe..

Du er jo supermom/wife hehe..
Hvis ikk han blir glad må du gerne slå ham fra mig

GO JUL

Anmeld

16. december 2010

Ryberg

Kageteenageren skriver:

Wauw... Der fik du godt nok gjort fint!  

tusind tak er virkelig også tilfreds

Anmeld

16. december 2010

Ryberg

ulleby skriver:

SÅDAN! Det ser da vildt godt ud - god kvindelig planlægning.

Det kan han da kun blive glad for.

Glædelig jul til jer

Det håber jeg!! og glædelig jul til jer også

Anmeld

16. december 2010

Ryberg

kitty skriver:

Godt gået!! Og jo, jeg tror han bliver super glad!!

det var osse lidt hårdt ... puha.. men det hele havde bare hobet sig op det sidste års tid .... så der skulle lige gøres noget

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Fandme godt gået - jeg er helt sikker på han bliver enormt glad for det

Kan i huske at nyde jeres juleferie sammen

Anmeld

16. december 2010

Ryberg

Lou87 skriver:

Super flot
Og må tage hatten af for dit overskud hehe..

Du er jo supermom/wife hehe..
Hvis ikk han blir glad må du gerne slå ham fra mig

GO JUL

overskud? hvilket? jeg er bare bims

Jeg er virkelig også træt ... men han gør bare altid så mange ting for mig... så synes lidt det skulle gengældes på en anden måde end at skænke ham et barn og passe ham

skal nok slå ham hvis det er

God jul til jer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.