Min mand har jo fået nyt arbejde, hvor han indimellem er uderejsende, han begyndte her 1.december, og der lagde de ud med 2 dage på sjælland så hjem på weekend, og så 3 dage på sjælland igen... nu er han så i tyskland og det har han været siden søndag og skal være der til tirsdag.. ca.9 dage... det er super hårdt at vænne sig til, men det er fantastisk for ham, for hans tidl arbejde var bare ikke særlig godt for ham, stres og indlukkethed... her kommer han ud blandt mennesker og hans personlige udvikling får et SUPER spark... og det er det jeg lægger vægt på da jeg sagde Ja til han skulle tage jobbet 
Nå, men han har bare så dårlig samvittighed over at der roder herhjemme, affald der flyder i garagen, møbler ovenpå der skal bæres ned i kælderen fordi vi har fået nyt klædeskab osv. osv...
Så jeg tænkte... hvorfor ikke overraske ham og lave alt det?
Det skal siges, jeg har INGEN familie i nærheden og de venner jeg har har selv små børn, så de kan ikke hjælpe mig, så står med ALT selv... og det kræver planlægning...
men indtil videre har jeg båret reoler og kommoder selv ned fra 1.salen og ned i kælderen, fået kørt affald væk over 3 dage, 5 bil læs, kunne ikke låne en trailer nogen steder
så har jeg fået ryddet op i hele huset og regner også med komplet rengøring...
MEN, idag.. fik jeg så ordnet den STØRSTE ting.. kælderen... den var SÅ rodet.... og nåede det på de 2 timer Lasse sov formiddagslur.. puha, jeg havde det varmt... men synes selv det er blevet godt.. selvfølgelig mangler der pænere sortering i kasserne, men overordnet er det blevet SUPER godt..
Vedlægger lige 2 FØR billeder og 3 EFTER billeder 
Tror i ikke han bliver glad for at komme hjem til det ? (også så vi kan nyde juleferien i RO og FRED)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld