børnemusik man bliver glad af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Tdittmann

Hejsa

Kunne godt tænke mig at vide hvad for noget børnemusik der gør jer glade. (indsæt gerne lydfil/klip/link så man kan få en smagsprøve)

Dette nummer brøler mine piger på 6 og 8 år med på af fuld hals og anlægget får hvad det kan trække.

Nummeret hedder Iben fra Caribien, Djanzz

http://www.djanzz.dk/djanzzfiler/Track%20%202.mp3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

moars

linker ikke lige men thilde på snart 2 år er vild med youtube...og det er alt fra jul på slottet til albertes tju bang chokolademand og når farmand spiller kim larsen. Så danses og rockes der her

Anmeld

16. december 2010

Tdittmann

moars skriver:

linker ikke lige men thilde på snart 2 år er vild med youtube...og det er alt fra jul på slottet til albertes tju bang chokolademand og når farmand spiller kim larsen. Så danses og rockes der her

det er bare så dejligt -  for youtube

Anmeld

17. december 2010

moars

tror ikke helt jeg forstår ?

Jo og så høres der cd med de gamle disney sange. Dem er hun også glad for Prøvede at gå ind på dit link men kunne ikke lige

Anmeld

17. december 2010

oerbaek

Jamen her hjemme er mine drenge helt vilde med alle cd erne i åh abe boksen men specielt den der hedder tusindvis af is, det hedder cd en og det gør samgen også.

Anmeld

17. december 2010

twinboys

Børnemusik.... snøft det gider vi ikke mere... Her hører drengene disko musik, Nik og Jay, Rasmus Seebach, Medina, Sys Bjerre osv...

Majbritt

Anmeld

17. december 2010

Polkaprik

Her elsker alle ungerne musik. Af børnemusik er det absolut Palle Pirat der er favoritten. Man kan høre deres musik og læse om dem her  http://pallepirat.dk/2009/index.php

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.