Øv øv hvor er det synd for min dreng. Har brug for råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Tullepii

Ved ikke hvad jeg skal gøre, er så ked af det..

Min dreng er endnu engang kommet hjem med kradsemærker i hele hovedet. Han har før haft kradsemærker, bidemærker og er blevet slået.

Det er den samme dreng nede i dagplejen.

Hvad kan man gøre ved det? Synes simpelthen ikke det er i orden, og Mathias græder og bliver rigtig ked af det hver gang. 

Jeg overvejer virkelig at få ham flyttet, men ved ikke.. Jeg tager en snak med dagplejeren i morgen..

en trist Trine der har ondt af sin prins..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Mumto3

EJ, hvor er det bare synd for ham!!! Det lyder bare ikke sport rart eller særlig trygt at være sådan et sted. Jeg håber I finder en god løsning!

Anmeld

16. december 2010

Malthes mor

Møgunge...Ta en snak med DP og dagplejepædagogerne. De skal da ta affære. Og hvis der ikke sker noget, så ryk ham enten til en anden DP eller en VS.

Anmeld

16. december 2010

heaven

jeg er rigtig træt, så kort svar herfra

Jeg  - elle rettere min søn Lasse - har stået i samme situation.

Jeg sagde at NU var det slut. Jeg sagde at DET HER var sidste gang jeg ville finde mit barn med sådan et ansigt!!! - jeg ville simpelthen ikke finde mig i mit barn blev udsat for den slags overgreb - når det er det samme barn, må det være muligt at holde skærpet opsyn med begge drenge i en periode - ikke sidde ved siden af hinanden osv... og hvis dp ikke magter det, må hun have hjælp udefra - NU!!! det er ikke i orden, det må du holde fast i. Og så er det vigtig hun forklare de andre dp i hendes gruppe om problematikken, så alle er obs på det, når de er samlet.

og så bad/forlangte jeg at man fra vuggestuens side fik fortalt det pågældende barns forældre, og at det barn skulle have nedklippede negle - det er da det mindste, så er det ikke nemt at kradse hul..

Jannie

Anmeld

16. december 2010

Amso

Hvor synd for din dreng.. Ja tag en snak med dagplejeren. Hun skulle da kunne holde styr på børnene i sådanne en grad ikke de skamferede hinanden.. SKulle man da mene..

Håber det bliver bedre for din dreng i hvert fald.. det kan jo ikke være rigtigt han skal blive så ked af det hver gang, og allerede fra barns ben føle at blive "trådt på", på den måde..

Kæmpe  til jer begge..  for det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.