Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var jeg til idag... Alt var som det skulle være en fin lille mave, et rigtig flot blodtryk, og en hjertelyd, der som altid var dejlig at høre
Næste jordemoderbesøg er den 11. januar, og lægebesøg den 2. uge i februar... Synes det går stærkt lige pludselig... Når jeg har været til 3. lægebesøg er der 4 uger til jeg går på barsel...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birthee skriver: Var jeg til idag... Alt var som det skulle være en fin lille mave, et rigtig flot blodtryk, og en hjertelyd, der som altid var dejlig at høre Næste jordemoderbesøg er den 11. januar, og lægebesøg den 2. uge i februar... Synes det går stærkt lige pludselig... Når jeg har været til 3. lægebesøg er der 4 uger til jeg går på barsel...
Ville da ikke smutte uden at skrive en kommentar . Det var da rigtig godt at alt er som det skal være
Tillykke hvor skønt... Lige nu har jeg det bare sådan her
Naja
Najsen86 skriver: Tillykke hvor skønt... Lige nu har jeg det bare sådan her Naja
Der har jeg også været - vil næsten synes det er mere ubehageligt med kvalme i 6 uger, end 4-5 dage med opkast
God bedring!!!!
birthee skriver: Der har jeg også været - vil næsten synes det er mere ubehageligt med kvalme i 6 uger, end 4-5 dage med opkast God bedring!!!!
ja.. puha det er ikke så sjovt men er snart i 8 uge så der er lys forude
skønt, at alt er fint.....
Najsen86 skriver: ja.. puha det er ikke så sjovt men er snart i 8 uge så der er lys forude
Lad os da håbe at du snart slipper for kvalmen!!! rigtig god jul
ja det må vi håber... også god jul til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128