Den første scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Tropez

Er nu vel overstået på OUH, og der var den dejligste lille mus, med et hurtigt blinkende hjerte hvor var det bare vildt fantastisk at se, det hjerte der bare pulserede derudaf, min kæreste blev helt mundlam og sad bare og stirrede på det lille væsen, han har haft så svært ved at forstå at den var god nok, så idag var det bare perfekt, turde ikke selv håbe for meget på at drømmen er gået i opfyldelse, men det lille blink var bevis derpå, er bare så super lykkelig, ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv 

billedet er desværre ikke ret godt men det er der.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Najsen86

ej hvor er det dejligt at se det...

Anmeld

16. december 2010

maria_wlt

for baby og for OUH

Vi elsker billeder af små frø

Anmeld

16. december 2010

Tropez

Najsen86 skriver:

ej hvor er det dejligt at se det...

mange tak

Anmeld

16. december 2010

Tropez

maria_wt skriver:

for baby og for OUH

Vi elsker billeder af små frø

mange tak skal du have, jeg glæder mig til at se det næste i januar 

Anmeld

16. december 2010

Janni.

Tropez skriver:

Er nu vel overstået på OUH, og der var den dejligste lille mus, med et hurtigt blinkende hjerte hvor var det bare vildt fantastisk at se, det hjerte der bare pulserede derudaf, min kæreste blev helt mundlam og sad bare og stirrede på det lille væsen, han har haft så svært ved at forstå at den var god nok, så idag var det bare perfekt, turde ikke selv håbe for meget på at drømmen er gået i opfyldelse, men det lille blink var bevis derpå, er bare så super lykkelig, ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv 

Fin lille baby der er godt på vej frem i livet.. 

Anmeld

16. december 2010

Tropez

Buito skriver:

Fin lille baby der er godt på vej frem i livet.. 

mange tak 

Anmeld

21. december 2010

ønskebørn74

Tropez skriver:

FANTASTISK SØDE!!!!!  HVOR ER DET BARE STORT!!!!! KÆMPELENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.