Jeg elsker NS!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Vinker

Kan godt forstå du er rørt over denne NS-gruppe. Den er ikke mindre end unik!

Jeg er også selv meget meget fascineret over hvordan alle de skønne kvinder herinde hjælper, støtter og er der for hiananden i både medgang og modgang. Hvor finder man lige noget tilsvarende?? INGEN steder!

Jeg er ked af jeg ikke selv er særlig aktiv herinde for tiden, men håber at vende stærkt tilbage i det nye år.

Tænker i hvertfald rigtig meget på alle de skønne kvinder herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Vinker

Kan godt forstå du er rørt over denne NS-gruppe. Den er ikke mindre end unik!

Jeg er også selv meget meget fascineret over hvordan alle de skønne kvinder herinde hjælper, støtter og er der for hiananden i både medgang og modgang. Hvor finder man lige noget tilsvarende?? INGEN steder!

Jeg er ked af jeg ikke selv er særlig aktiv herinde for tiden, men håber at vende stærkt tilbage i det nye år.

Tænker i hvertfald rigtig meget på alle de skønne kvinder herinde.

Anmeld

17. december 2010

Karo

Jeg ELSKER også bare ns-tøserne

Syndes det er fantastisk så godt et sammenhold vi har fået bygget op og vil for alt i verden ikke undvære det.

Anmeld

17. december 2010

lion

Kan kun give dig ret.

Der er et så godt sammenhold herinde, og vi hjælper hinanden i lyst og nød.

Jeg er selv så glad for jeg fandt ns dengang

Anmeld

17. december 2010

Karo

AnneBJ skriver:

Kan godt forstå I er glade for Jeres NS gruppe - man (jeg) kan blive lidt misundelig, og ønske at jeg havde været med "dengang"! Men misundelse er en grim ting, jeg glæder mig i stedet over, alt det gode i gør for hinanden

De fleste af os herinde mødte hinanden på navlestrengen i sin tid og flyttede her over i samlet flok. Men vi har også fået nye til efter vi er rykket over.

Vi tager gerne imod "nye" folk herinde, så du er meget velkommen hvis du har lyst

Anmeld

18. december 2010

Barbamama

Ja det er virkelig et smukt sted at være!!!! Og jeg er så glad for at der ALDRIG er nogen der bliver svinet til herinde. Man kan få kærlige spark i røven når man har brug for det og ellers masser af kram og kærlighed. Og det er SÅ skønt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.