Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: stort tillykke - godt gået
stort tillykke - godt gået
ups ja det gjorde jeg vist
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke, hvor er det bare flot!
Jeg håber, du får en fantastisk julefrokost.
Baagøe skriver: Tror vist du fik citeret forkert
Tror vist du fik citeret forkert
det køre da slet ikke for mig i dag... GRINER - jeg bliver ved....
eliasogmor skriver: ja undskyld jeg bander, men for filan jeg fik 10 i min afsluttende IIS opgave på pædagog semnariet... så nu skal jeg holde julefrokost for semnariets tosser wuhuuu er helt oppe at køre,,,
ja undskyld jeg bander, men for filan jeg fik 10 i min afsluttende IIS opgave på pædagog semnariet... så nu skal jeg holde julefrokost for semnariets tosser wuhuuu er helt oppe at køre,,,
prøver lige for 3 gang at ønske dig stort tillykke - bliver ved at citerer forkert... Godt gået...
Pia. skriver: prøver lige for 3 gang at ønske dig stort tillykke - bliver ved at citerer forkert... Godt gået...
tak, smukke pia...
STORT tillykke med det flotte 10 tal sikke en dejlig julegave
Pia. skriver: det køre da slet ikke for mig i dag... GRINER - jeg bliver ved....
Simpelhen klasse, Pia!
Tillykke med det flotte 10-tal!
Hvor læser du henne? Jeg mener bestemt at vi fik "karakteren" bestået/ikke bestået da vi skrev opgaven...
Hvor FEDT.
STORT tillykke med den flotte karakter
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Tillykke med det flotte 10-tal! Hvor læser du henne? Jeg mener bestemt at vi fik "karakteren" bestået/ikke bestået da vi skrev opgaven...
hej jeg læser i kolding...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128