Har i hørt det..de vile skære ned på åbnestiderne i vuggestuerne og børnehaverne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. september 2008

H+S Skjolgborg.

Hva syntes du om det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

bette

synes det er lamt..
nu har jeg ik lige et barn i vuggestue.. og gudskelov for det.. min dp er heldigvis meget flexsibel.. sætter jeg stor pris på.

men synes det er synd for de forældre der måske møder lidt senere ind på work og så får en smule senere fri.... eller hva med de enlige mødre...

Anmeld

2. september 2008

Honningblomst

Kommer an på hvorfor de gør det og om de bruger de penge de sparer til at forbedre institutionerne.
Knus Eva

Anmeld

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

Eva skriver:

Kommer an på hvorfor de gør det og om de bruger de penge de sparer til at forbedre institutionerne.
Knus Eva

det kan jeg så give dig ret i. ;)

Anmeld

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

bettemouse skriver:

synes det er lamt..
nu har jeg ik lige et barn i vuggestue.. og gudskelov for det.. min dp er heldigvis meget flexsibel.. sætter jeg stor pris på.

men synes det er synd for de forældre der måske møder lidt senere ind på work og så får en smule senere fri.... eller hva med de enlige mødre...

Det er jo lige det...

Anmeld

2. september 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] synes det er lamt.. nu har jeg ik lige et barn i vuggestue.. og gudskelov for det.. min dp er heldigvis meget flexsibel.. sætter jeg stor pris på. men synes det er synd for de forældre der måske møder lidt senere ind på work og så får en smule senere fri.... eller hva med de enlige mødre... [/citat] øh bettemouse der blev sagt at det var i institutioner for børn fra 0-6 hver 5 kommune ville skære ned på åbningstiderne, og at hver 10 kommune ville skære ned på åbningstiderne i SFO'en Betina

Anmeld

2. september 2008

wamse

Det synes jeg da er rigtig ærgeligt, for vi har da et behov for at få vores datter passet fra 6.30-15.30 5 dage i ugen, jeg kan ikke aflevere senere, og jeg henter hende altid direkte efter fyraften.
Jeg ville da hellere forhøje mit egenbetaling, så mit barn kunne blive passet i hendes daginst.
Kh Majbritt

Anmeld

2. september 2008

H+S Skjolgborg.

wamse skriver:

Det synes jeg da er rigtig ærgeligt, for vi har da et behov for at få vores datter passet fra 6.30-15.30 5 dage i ugen, jeg kan ikke aflevere senere, og jeg henter hende altid direkte efter fyraften.
Jeg ville da hellere forhøje mit egenbetaling, så mit barn kunne blive passet i hendes daginst.
Kh Majbritt

tro ogsådet giver problemme for en d familier...

Anmeld

2. september 2008

wamse

henriette larsen skriver:

wamse skriver:

Kh Majbritt

tro ogsådet giver problemme for en d familier...

Ja lige netop, for i forvejen er vi lidt presset om morgenen, da jeg skal være omklædt og være stemplet ind kl. 7.00, så der er ingen spildtid overhovedet for os.

Anmeld

2. september 2008

tascia

kan ikke la vær med at tænke på de familier som udnytter åbningstiderne fuldt ud for at kunne have et fuldtidsjob, hva pokker gør de lige, går ned i tid, mister penge så der er færre til mad,tøj etc. som jo i øvrigt ikke følger lønnens udvikling!!! nej nej, den er helt gal, hvis i spørger mig.

Jeg forstod det således at det ikke var penge til forbedringer men penge til at dække et underskud, så ingen bedre forhold til børnene, blot mindre for pengene...

så piger, HUSK hvem i ikke skal stemme på næste gang (og jeg nævner ikke navne, men det rimer på FJOG)

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.