når man render rundt i en tåge af tristhed indeni.... så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Ni-ko-li-ne

får man en stor boblekuvert i postkassen!

med en stor smuk smuk lilla stjerne fra Trine, Sol og Søren! og så hyler man!

den sidste tid har været lidt hård, jeg er ked af det indeni... Fordi jeg ikke virker, fordi min ryg begrænser mig hele tiden... jeg elsker jul, men jeg kan slet ikke alt det jeg har lyst til, ikke engang tæt ved... Og jeg har fået mere ondt, særligt om natten... det er noget shit!

på tirsdag har vi igen møde med min jobkonsulent, så er vi nødt til at se på at det ikke kan være 4 timer hver dag på job, måske 4 mandag, 3½ tirsdag, fri onsdag, 4 torsdag og 3½ fredag.... jeg ved det ikke, men det dur ikke som det er nu... og det kvæler mig! FOR JEG VIL VIRKE!!

og alt dette holder jeg inde i mig selv, for ikke at gøre andre kede af det... dumt dumt dumt!

TAK trine, det er dig der fik mig til at få det ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

TbCp

16. december 2010

Karo

16. december 2010

otlitrom

NS-kærligheden er alle steder i disse tider!!

Jeg vidste slet ikke det så så skidt ud, søde Karina. Hvor ville jeg ønske du bare virkede, og kunne alt det du ønsker. For det må være så svært at ikke kunne...

Masser af tanker, og masser af knus!

Anmeld

16. december 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

får man en stor boblekuvert i postkassen!

med en stor smuk smuk lilla stjerne fra Trine, Sol og Søren! og så hyler man!

den sidste tid har været lidt hård, jeg er ked af det indeni... Fordi jeg ikke virker, fordi min ryg begrænser mig hele tiden... jeg elsker jul, men jeg kan slet ikke alt det jeg har lyst til, ikke engang tæt ved... Og jeg har fået mere ondt, særligt om natten... det er noget shit!

på tirsdag har vi igen møde med min jobkonsulent, så er vi nødt til at se på at det ikke kan være 4 timer hver dag på job, måske 4 mandag, 3½ tirsdag, fri onsdag, 4 torsdag og 3½ fredag.... jeg ved det ikke, men det dur ikke som det er nu... og det kvæler mig! FOR JEG VIL VIRKE!!

og alt dette holder jeg inde i mig selv, for ikke at gøre andre kede af det... dumt dumt dumt!

TAK trine, det er dig der fik mig til at få det ud!

Anmeld

16. december 2010

oo

jeg ville ønske du boede lige inde ved siden af, så skulle jeg dælme jule dig (juhle dig ) til du ikke kunne holde julen ud

og så synes jeg altså VIRKELIG vi skal se på mulighederne af at få sponsorer til vores "guffe kage og sladre" projekt

Anmeld

16. december 2010

sarahb

ej Hende Trine er bare en guldklump...
Jeg håber bare at du snart får det bedre med din ryg søde, det fortjener du virkelig...

Anmeld

16. december 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

NS-kærligheden er alle steder i disse tider!!

Jeg vidste slet ikke det så så skidt ud, søde Karina. Hvor ville jeg ønske du bare virkede, og kunne alt det du ønsker. For det må være så svært at ikke kunne...

Masser af tanker, og masser af knus!

*kopierer*....... Enig!    

Anmeld

16. december 2010

anna-jonas

Det er dig velundt.....................at få en lille uventet pakke, som jeg ved er sendt med kærlige tanker.

Knus Mette

Anmeld

17. december 2010

lion

Det er da ikk sjovt at du har fået mere ondt igen.

Jeg håber du kan få ændre timerne, så du ikke får så ondt.

Men det er ikke sjovt ikke kunne det, man gerne ville og især her op til jul.

Hvor er hende Trine bare sød og dejlig.

1000 kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.