Jeg er så ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Bondepigen

Ja jeg skulle i går have svar på kommunens ansøgning om førtidspension til mig, men hørte ikke fra dem. Ringede så til dem i dag, og fik af vide at jeg havde fået afslag!!! Min sagsbehandler havde bestemt regnet med at jeg fik tildelt pension, da jeg virkelig ikke engang kan afklares, da jeg bliver både fysisk og psykisk dårlig, af at skulle ud...osse selv om det bare er en afklaring. Begrundelsen for afslaget var netop den manglende afklaring plus at jeg er uvillig til at tage medicin.... Det sidste har de så fået galt i halsen, pga at psykologen har lavet en helt forkert fortolkning af spørgsmålet om jeg vil tage medicin. Jeg ville på det tidspunkt IKKE tage medicin, da jeg var gravid med Emma, hvilket min sagsbehandler osse har tilføjet i ressourceprofilen. Jeg er da på medicin nu, selv om jeg er gravid, prøver så godt nok på at trappe ud, da jeg ikke har det godt med at tage medicin, når jeg er gravid. Min sagsbehandler vil hjælpe mig med at udføre en klage, men puha hvor er jeg ked af det, og har nærmest mistet alt håb for min fremtid. Jeg skal være en god mor for mine børn, og hvordan kan jeg være det, hvis jeg skal gå ned både psykisk og fysisk hver gang de vil prøve en afklaring af.Psykiater og psykolog har begge skrevet at det er bedst, jeg ikke bliver presset ud i noget, da mine psykiske problemer, så blusser op igen...Hvad pokker vil de da have jeg skal gøre???:*(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.