kærlighedsdag i stor stil..
hvis der er nogen der har lyst til at læse om hvordan vi fejrede vores fireårs dag som kærester.. 
jeg havde gået hjemme hele dagen og forberedt mig på hvordan jeg skulle se ud i dagens anledning.. så jeg stod lige i halvanden time og krøllede alt mit laaaange hår og satte en fin blomst i det og tog min søde kjole på som bare får min mave til at se meget større ud end den er.. Det er sådan en ballonkjoleagtig..
morten kom hjem og det første han siger er "jeg har en kærestegave til dig" Ihhhh, tænkte jeg hvor fiiiint, og han hiver den fineste lille pose ned fra en hylde ude i gangen hvor alt hans værktøj ligger på, og på den står der Georg Jensen. og jeg studser lidt over hvad mon det kan være... og jeg giver også ham hans gave.. hans gave er hans yndlingsduft fra hugo boss.. lidt fesen gave i forhold til den jeg fik af ham.. nu skal i høre hvad jeg fik...
jeg fik den FINESTE ÆGTE Georg Jensen Maguerit i sølv med sort blomst, som jeg har kigget på i RIGTIG lang tid, og som jeg havde ønsket mig, men som er Pisse dyr.. og faktisk havde jeg glemt alt om den fordi at jeg i mandags købte en maguerit og et armbånd med maguerit i pilgrimm på fisketorvet, og der var kæresten med og der havde han allerede været i georg jensen om fredagen og købt den, så han kunne jo ikke sige, "ej den skal du ikke købe" så havde jeg nok også lugtet lunten. det var lidt synd for ham, men jeg er meget mere glad for den jeg fik i går, selvom den anden også er fra ham fordi at jeg købte den på et gavekort jeg fik af ham i fødselsdagsgave, som gælder i hele fisketorvet.. så nu har jeg ligepludselig to.. og de er så flotte.. men den jeg fik af ham passer meget bedre til alt hvor den anden er 3 gange så stor og passer kun til special special.. ej jeg elsker den rigtig meget den er bare så flot og det er simpelthen den bedste gave ud over vores søn (der ikke er født endnu) som jeg har fået 
så tog vi ud og spise på en kinesisk restaurent, som simpelthen bare var så ringe at den vil jeg ikke engang anbefalde til nogen som helst... det er den der ligger ved gammeltorv ovenpå 1 sal oven over jyske bank. do not go inthere.. det er virkelig dårlig mad og koldt og kedeligt.. det var ikke engang stemningsmusik eller noget.. men vi grinte lidt af det, da vi har prøvet værre... utroligt nok..
efter det tog vi på det kongelige, og det var pisse koldt at gå ned til kongens nytorv, men heldigvis kune vi gå igenem magasin, så fik vi lige varmen lidt.. vi skulle se tornerose. det var bare en RIGTIG fed oplevelse at se en rigtig ballet selvom kæresten og jeg er enige om at ballet nok ikke er os, da hvis ikke vi kendte tornerose ikke fattede en dyt af handlingen...
Men dronningen var også i teatret så der var lige lidt ekstra oplevelse til os, selvom jeg har set hende et par gange før.. er ikke rigtig royalist, men det er da meget pudsigt at hun lige skulle være der samme dag som os.. men det var noget med at prima ballerinaen dansede for sidste gang da hun skulle stoppe.. man stopper ret tidligt når man danser ballet åbentbart.. men hun var smadder dygtig, og det var så flotte kostumer og scenen var fantastisk.. selvom vi havde pladser hvor folk sad og stod og gik frem og tilbage for bedre at kunne se, meget forstyrrende og irriterende.. men alt i alt en positiv oplevelse... især fordi at det var en oplevelse sammen med min elskede elskede.. 
da vi kom hjem hyggede vi os lidt
men det var lidt sent så vi var begge meget trætte... det er også hårdt at være ude sent med sådan en stor mave.... 
og i dag er mor her 37+0 så nu kan knægten bare komme kan han...