Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis man føder inden den 20 Januar får man så penge den 20?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jeg ret sikker på .
Men du kan vel finde reglerne på borger.dk eller lignende side, tror du ik'?
Heeej
- jeg er sat til d 31/12 - 10 - og jeg har hørt hvis ikk jeg har født inden d 1/1-11 så får vi først penge d 20 April .
Men hvis du da tilfældigvis skulle finde det rigtige svar , vil jeg da gerne høre
Jeg fik penge til Tristan forbi han var føde den 30-12-09, men Marie fra min mødregruppe fik ikke fordi hendes datter var føde den 04-01-10..
maria_wt skriver: Jeg fik penge til Tristan forbi han var føde den 30-12-09, men Marie fra min mødregruppe fik ikke fordi hendes datter var føde den 04-01-10..
Altså penge i Januar
du skal føde før den 1. i den måned hvor udbetalingen finder sted - i det her tilfælde før 1. januar
Jeg fødte den 1/7-10 og fik først penge 3 mdr efter det er fordi min veninde siger at hvis hun føder inden 20 januar så får hun penge den 20 men så spurgte jeg hende så om hvis hun føder den 19 januar kl 2355 om hun så får penge dage efter men det vidste hun ikke jeg fandt noget inde på skat men jeg forstår det ikke
Tjuhl skriver: du skal føde før den 1. i den måned hvor udbetalingen finder sted - i det her tilfælde før 1. januar
Ja, det var også det jeg sagde til min veninde men hun mente det var lavet om men det kan jeg ikke forstå at det skulle laves om
Low skriver: Jeg fødte den 1/7-10 og fik først penge 3 mdr efter det er fordi min veninde siger at hvis hun føder inden 20 januar så får hun penge den 20 men så spurgte jeg hende så om hvis hun føder den 19 januar kl 2355 om hun så får penge dage efter men det vidste hun ikke jeg fandt noget inde på skat men jeg forstår det ikke
hun tar fejl, din veninde. det skal være før 1. januar hvis hun skal ryge med i 20. januar udbetalingen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128