Nye regler om børne og unge ydelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Low

Hvis man føder inden den 20 Januar får man så penge den 20? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Frk. Himmelblå

Det er jeg ret sikker på 

Men du kan vel finde reglerne på borger.dk eller lignende side, tror du ik'?

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Heeej

- jeg er sat til d 31/12 - 10 - og jeg har hørt hvis ikk jeg har født inden d 1/1-11 så får vi først penge d 20 April .

Men hvis du da tilfældigvis skulle finde det rigtige svar , vil jeg da gerne høre

Anmeld

16. december 2010

maria_wlt

Jeg fik penge til Tristan forbi han var føde den 30-12-09, men Marie fra min mødregruppe fik ikke fordi hendes datter var føde den 04-01-10..

Anmeld

16. december 2010

maria_wlt

maria_wt skriver:

Jeg fik penge til Tristan forbi han var føde den 30-12-09, men Marie fra min mødregruppe fik ikke fordi hendes datter var føde den 04-01-10..

Altså penge i Januar

Anmeld

16. december 2010

GUSO

Det har hidtil været således at man skulle føde inden den 1. I den måned der er udbetaling.. Så hvis du føder den 1. Januar går du først den 20. April.. Jeg fødte den 1. April og fik således første udbetaling den 20. Juli.. Men om reglerne er lavet om ved jeg ikke..

Anmeld

16. december 2010

oo

du skal føde før den 1. i den måned hvor udbetalingen finder sted - i det her tilfælde før 1. januar

Anmeld

16. december 2010

Low

Jeg fødte den 1/7-10 og fik først penge 3 mdr efter det er fordi min veninde siger at hvis hun føder inden 20 januar så får hun penge den 20 men så spurgte jeg hende så om hvis hun føder den 19 januar kl 2355 om hun så får penge dage efter men det vidste hun ikke jeg fandt noget inde på skat men jeg forstår det ikke

Anmeld

16. december 2010

Low

Tjuhl skriver:

du skal føde før den 1. i den måned hvor udbetalingen finder sted - i det her tilfælde før 1. januar

Ja, det var også det jeg sagde til min veninde men hun mente det var lavet om men det kan jeg ikke forstå at det skulle laves om

Anmeld

16. december 2010

oo

Low skriver:

Jeg fødte den 1/7-10 og fik først penge 3 mdr efter det er fordi min veninde siger at hvis hun føder inden 20 januar så får hun penge den 20 men så spurgte jeg hende så om hvis hun føder den 19 januar kl 2355 om hun så får penge dage efter men det vidste hun ikke jeg fandt noget inde på skat men jeg forstår det ikke

hun tar fejl, din veninde. det skal være før 1. januar hvis hun skal ryge med i 20. januar udbetalingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.