Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Jeg har lige købt en heldragt fra småfolk på nettet. Den er i str. 92, og min dreng plejer at bruge 92 i nattøj og sådan. Men synes godt nok den ser stor ud..
Nogle der har nogle erfaringer med dette mærke? Er de lidt store i str.???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm.. Jeg synes tilgængæld Småfolk er lidt små i størrelsen i forhold til andre mærker..
Nåh okay Så ser den nok bare større ud end den er
Tak for svar
Tullepii skriver: Hejsa Jeg har lige købt en heldragt fra småfolk på nettet. Den er i str. 92, og min dreng plejer at bruge 92 i nattøj og sådan. Men synes godt nok den ser stor ud.. Nogle der har nogle erfaringer med dette mærke? Er de lidt store i str.???
Har du prøvet den på ham? Det kan være den passer fint i størrelsen når den kommer på
Low skriver: Har du prøvet den på ham? Det kan være den passer fint i størrelsen når den kommer på
Jeg prøver den når jeg har hentet ham Synes bare den så så stor ud. Men det er jo heller ikke så tit man ser dem være helt strækt ud
Tullepii skriver: Jeg prøver den når jeg har hentet ham Synes bare den så så stor ud. Men det er jo heller ikke så tit man ser dem være helt strækt ud
Jeg har prøvet med noget andet tøj (ikke småfolk) hvor det ser vildt stort ud og så når det kommer på så ser det helt fint ud
Low skriver: Jeg har prøvet med noget andet tøj (ikke småfolk) hvor det ser vildt stort ud og så når det kommer på så ser det helt fint ud
Jaa jeg prøver det ellers må jeg sende det retur
Synes bare den var så feed
Småfolk er ret bredt, men benlængden er ikke særligt lang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128