Tøj fra småfolk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Tullepii

Hejsa

Jeg har lige købt en heldragt fra småfolk på nettet. Den er i str. 92, og min dreng plejer at bruge 92 i nattøj og sådan. Men synes godt nok den ser stor ud..

Nogle der har nogle erfaringer med dette mærke? Er de lidt store i str.???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

saxa

Hmm.. Jeg synes tilgængæld Småfolk er lidt små i størrelsen i forhold til andre mærker.. 

Anmeld

16. december 2010

Lunae

Jeg synes også, at deres heldragter er temmelig små! Camille er en 68 i det meste af hendes tøj, men hun kan ikke passe 68 i småfolk mere

Anmeld

16. december 2010

Tullepii

Nåh okay Så ser den nok bare større ud end den er

Tak for svar

Anmeld

16. december 2010

Low

Tullepii skriver:

Hejsa

Jeg har lige købt en heldragt fra småfolk på nettet. Den er i str. 92, og min dreng plejer at bruge 92 i nattøj og sådan. Men synes godt nok den ser stor ud..

Nogle der har nogle erfaringer med dette mærke? Er de lidt store i str.???

Har du prøvet den på ham? Det kan være den passer fint i størrelsen når den kommer på

Anmeld

16. december 2010

Tullepii

Low skriver:

Har du prøvet den på ham? Det kan være den passer fint i størrelsen når den kommer på

Jeg prøver den når jeg har hentet ham Synes bare den så så stor ud. Men det er jo heller ikke så tit man ser dem være helt strækt ud

Anmeld

16. december 2010

Low

Tullepii skriver:

Jeg prøver den når jeg har hentet ham Synes bare den så så stor ud. Men det er jo heller ikke så tit man ser dem være helt strækt ud

Jeg har prøvet med noget andet tøj (ikke småfolk) hvor det ser vildt stort ud og så når det kommer på så ser det helt fint ud

Anmeld

16. december 2010

Tullepii

Low skriver:

Jeg har prøvet med noget andet tøj (ikke småfolk) hvor det ser vildt stort ud og så når det kommer på så ser det helt fint ud

Jaa jeg prøver det ellers må jeg sende det retur

Synes bare den var så feed

Anmeld

16. december 2010

Frk. Himmelblå

Småfolk er ret bredt, men benlængden er ikke særligt lang.

Anmeld

16. december 2010

GUSO

Hej.. Jeg syntes også småfolk er lidt stort i det, men mest i bredden.. Håber da dragten passer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.