Rod i cyklus efter behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.041 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg har lige brug for lidt input..

sagen er den at jeg har haft 3 IUI forsøg i foråret, og derefter 1 IVF lang behandling her i efteråret, desværre uden held

og efter den sidste behandling valgte vi at stoppe, dvs. vi bruger ikke prævention, men har ikke overskud til at gennemgå flere hormon behandlinger.

jeg har altid, også imens jeg har været i behandling fået min mens meget præcist, men denne gang, som så er den første cyklus efter endt IVF behandling, vil min mens ikke kommet og jeg er nu 10 dage over tid, og har oveni massivt kvalme (men det kan sagtens være pga. ønsket om graviditet) dog har ingen af de test jeg har taget været positive, så tænker lidt om det kan være fordi min krop har fået rod i systemet..

Nogle erfaringer med rod i cyklus efter hormonbehandling??

- håbet lever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

oo

der kan godt komme rigtig meget rod i systemet efter behandling. jeg har ALTID haft en helt præcis cyklus på 28 dage osv osv og efter min første IUI behandling forlængede min cyklus sig til 34 dage og jeg havde blødning fra en uge før mens og så kom mens (så jeg i alt havde blødt cirka 14 dage).

på OUH fertilitetsklinik sagde de, at det var helt normalt, desværre

Anmeld

16. december 2010

Lisbeth1985

Jeg har også fået total uorden i min cyklus efter vores 3.IUI.. Jeg er nu startet på p-piller for at få styr på den igen inden IVF.. Tror desværre, at det er helt normalt og bare er noget vi må leve med, mens vi er i behandling..

Lisbeth

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, det var desværre osse det jeg regnede med nemt kunne forekomme

Men når ønsket om en lille blob er så stort, kan jeg ved den mindste afvigelse i cyklus, nemt bilde mig selv ind at jeg har alle mulige symptomer på graviditet... men jeg må jo nok hellere se i øjnene at det er hormonerne der har lavet kuk i systemet også ellers bare erkende at det ikke er meningen at vi skal være forældre

(og alligevel kan man jo ikke lade være med at håbe en lillebitte smule, dumme hjerne)

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

idag er jeg 2 uger over tid, kvalme og ingen postitiv test, men heller ingen tegn på mens... 

ville i ringe til lægen eller bare vente på at mens. starter??

Har overvejet at ringe, men er lidt bange for at hun/lægen vil syntes jeg er hysterisk (har aldrig været god til det der lægehalløj)

Anmeld

20. december 2010

oo

Anonym skriver:

idag er jeg 2 uger over tid, kvalme og ingen postitiv test, men heller ingen tegn på mens... 

ville i ringe til lægen eller bare vente på at mens. starter??

Har overvejet at ringe, men er lidt bange for at hun/lægen vil syntes jeg er hysterisk (har aldrig været god til det der lægehalløj)

jeg ville ringe til fertilitetsklinikken. jeg blev selv naturligt gravid i en behandlingspause og vi ringede direkte til klinikken som de første. de vil som regel gerne følge op med blodprøve (der kan de jo se helt præcist om du er gravid eller ej, hvis testen ikke kan måle det endnu) og tidlige scanninger. Så prøv at ringe til dem og høre hvad de mener og om de evt vil tage en blodprøve

og  for den er der!!

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg ville ringe til fertilitetsklinikken. jeg blev selv naturligt gravid i en behandlingspause og vi ringede direkte til klinikken som de første. de vil som regel gerne følge op med blodprøve (der kan de jo se helt præcist om du er gravid eller ej, hvis testen ikke kan måle det endnu) og tidlige scanninger. Så prøv at ringe til dem og høre hvad de mener og om de evt vil tage en blodprøve

og  for den er der!!

Tak for svar, og krydsede fingre 

Ja, jeg tror jeg prøver at ringe til klinikken som du foreslår, sidste år blev jeg også øko-gravid, lige inden vi skulle ha startet behandling, så der er da en lille chance for at den er der

undres dog stadig over manglende positiv test, for de andre gange jeg har været gravid, har jeg kunnet teste før tid... så tør ikke håbe for meget endnu

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Øvvøv, de havde ikke tid til at se mig på klinikken før efter nytår, så skal ringe derop i det nye år hvis det ikke er blevet bedre..

Jeg har stadig ikke set skyggen af hverken menstruation eller en positiv test, og har stadig monster meget kvalme/opkast  

Jeg er idag 17 dage over tid og begynder at blive lidt småbekymret for om der måske er noget alvorligt i vejen 

har også været ved egen lægen, men hun tog blot en urintest som self. var negativ og bad mig ringe om 14 dage hvis min mens stadig ikke er kommet.. 

Så jeg forbereder mig på en jul med ristet brød og cola samt en masse bekymringer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.