Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss.Sunshine skriver: Jeg har et vennepar der vist nok ( er ikke 100 på om den er smidt ud) har en magen til som du kan få. De bor også i slagelse. Skal jeg høre ad?
Jeg har et vennepar der vist nok ( er ikke 100 på om den er smidt ud) har en magen til som du kan få. De bor også i slagelse.
Skal jeg høre ad?
Det må du da meget gerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gitte85 skriver: Ligger inde med den lampe! Den er stadig i pæn stand, men nu har vi haft den et godt stykke tid, så strengene er blevet bøjet flere gange og det kan ses nogle steder! Det første billede er bare et billede fra nettet. Det andet billede er den rigtige lampe! Kan hentes gratis i Brøndby!
Ligger inde med den lampe! Den er stadig i pæn stand, men nu har vi haft den et godt stykke tid, så strengene er blevet bøjet flere gange og det kan ses nogle steder!
Det første billede er bare et billede fra nettet. Det andet billede er den rigtige lampe!
Kan hentes gratis i Brøndby!
nilletøz skriver: Sikke en fed lampe... har du den stadig?
Sikke en fed lampe... har du den stadig?
ja det har jeg. Interesseret?
Gitte85 skriver: ja det har jeg. Interesseret?
nilletøz skriver: Ja meget... Snakker lige med manden, så vender jeg tilbage
Ja meget... Snakker lige med manden, så vender jeg tilbage
Jeg har denne loftlampe som matcher Den kan i få med i samme fart til 200 kr
Kan ikke huske om det er Herstal eller hvilket mærke det er desværre!
Gitte85 skriver: Jeg har denne loftlampe som matcher Den kan i få med i samme fart til 200 kr Kan ikke huske om det er Herstal eller hvilket mærke det er desværre!
nilletøz skriver: Den er også fed... Jeg har snakket med manden, og vi vil meget have/købe begge 2... Er det så 200for begge 2?
Den er også fed... Jeg har snakket med manden, og vi vil meget have/købe begge 2... Er det så 200for begge 2?
Super! Og ja 200 kr for begge lamper
Send mig en sms på 28192619, så kan vi aftale nærmere med afhentning!
Maria. skriver: Er den væk?
Er den væk?
Ja det regner jeg med! Men hvis de ikke kommer og henter dem, så kan jeg lige skrive
solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128