Igår var min mini-crosser jo punkteret, så jeg var jo ret meget på skideren. Jeg gik hen til vores fakta og hjem igen....en tur som jeg egentlig rigtig meget fortryder at jeg tog, for jeg kan ingenting idag og sov elendigt i nat
Nå men gjort er gjort.
Jeg ringede jo op til vores cykelhandler, og imorgen kommer de og henter min mini-crosser og får den lappet. Så imorgen kan jeg igen komme omkring, og det bliver skønt. Har det nemlig ret dårligt over, når jeg bliver nødt til at ringe til min mor, og bede hende om at handle for mig. Det er så irriterende for jeg er et voksent menneske, og skulle gerne kunne klare tingene selv. Så når sådan noget her sker, så er det bare rigtig øv. Jeg føler mig ellers normalt ikke handicappet, men det gjorde jeg igår 
Jeg blev jo nødt til at ringe op til min fysioterapeut idag og aflyse, så jeg kommer først til træning igen på tirsdag. Det er ikke så smart jeg ikke får trænet, men så kan jeg jo lave nogle øvelser herhjemme. Det er i hvert fald bedre end ingenting.
Nå men jeg er lidt mere positiv idag, fordi jeg ved at imorgen kan jeg drøne op i byen igen

Anmeld