jeg havde sp igår og er simpelhen så stolt af min lille dreng efter hun har været her uha,
alt var super,
han var 63 cm og ja øhh husker ikke lige om vægten var 5530 eller 6530
for hun skrev det ikke i bogen. men han var in havde dejlige elsatikker hist og her, men han er en spinkel dreng ikke tynd han er bare ikke den kraftige baby(; men lang er han syns jeg, han er 14 ugerl. og og og så siger hun jo så lige efter jeg har vist hende hvad han kan, at han er på en 6 måneders baby nevu (staves)
whuut tænkte jeg bar min dreng er kun 14 uger, men han kan møve sig frem i soldater stil, han kan sætte sig op af ting fx i sengen eller i sit legestativ, og hun sagde at det gjorde ikke noget han gjorde det selvom han ikk var særlig gammel for han var kanon stærk i ryggen og jeg jo ikke kunne binde hans hænder fast så han ikke kan sætte sig op,
så kan han trílle fra mave til ryg gjorde han første gang da han blev 10 uger præsis(;
og han an rulle fra ryg til mave, (når han gider)
han kan gå i (flitsbue) når jeg løfter ham op i liften altså strækkesine ben op da og holde sig der,
og så sagde hun at han var en levende smiley
og så snakker han meget,
skal allerede begynde at give ham grød da han ikke mættes af mælk så et måltid grød og vælling om aften inden senge tid.
hun kunne ikke sætte en finger på noget så jeg er bare glad, så var et kæmpe smil hele dagen, så idag skal bassen have lidt grød for første gang idag og så sagde hun at jeg skulle give ham smagsprøver af min mad om aften af mine kartofler og gulerødder og brokoli eller blomkål(;
er så stolt af min lille søn
undskyld mit pralerig er bare så glad
god 16 december
og God Jul
Anmeld