Ufødt baby får facebook profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Hasselnødden

mor-til-vanessa skriver:

en af pigerne fra mødregruppen, hendes dreng på 10mdr har også hans egen profil.  

Jeg forsøgte da også inden Elias blev født, men der er aldersgrænse derinde og så ville jeg ikke oprette ham for ville ikke forfalske hans fødselsdato

Men jeg tænker at hende fra din mødregruppe vel ikke kommunikere med barnets far på dén måde.. over fb og med så mange grimme gloser?

Kommunikationen mellem de to parter i sekvensen er jo hullet som en si.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

mor-til-vanessa

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg forsøgte da også inden Elias blev født, men der er aldersgrænse derinde og så ville jeg ikke oprette ham for ville ikke forfalske hans fødselsdato

Men jeg tænker at hende fra din mødregruppe vel ikke kommunikere med barnets far på dén måde.. over fb og med så mange grimme gloser?

Kommunikationen mellem de to parter i sekvensen er jo hullet som en si.

jeg ved ikke lige hvorfor han har den profil. jeg synes bare det er lidt langt ude. 

det hedder jo også 13 år

Anmeld

16. december 2010

eElak

Grænsen er 13 år, og jeg forstår heller ikke hvorfor man skal have en profil meget før det..

jeg har set at flere i familien har profiler og de er ikke 13 år endnu..

Jeg har faktisk været venner med min venindes HUND på FB... Lidt sjovt..

Ligesom jeg godt kan se at det er lidt sjovt/sødt, men ville ikke selv gøre det

Anmeld

16. december 2010

Hasselnødden

KaLee skriver:

Grænsen er 13 år, og jeg forstår heller ikke hvorfor man skal have en profil meget før det..

jeg har set at flere i familien har profiler og de er ikke 13 år endnu..

Jeg har faktisk været venner med min venindes HUND på FB... Lidt sjovt..

Ligesom jeg godt kan se at det er lidt sjovt/sødt, men ville ikke selv gøre det

Min kat har sin egen profil derinde  og den er i forhold med en anden kat, der også har sin egen profil. Vi er færdige med at lave sjov med dem, men vi har ikke slettet dem. Men vi bruger dem ikke længere  Syntes bare det var sjovt  Samme stil som da min søn var ufødt.. sætte ord på den lille person han "kunne" blive når han kom ud..

Anmeld

16. december 2010

NinaNymannMadsen

det godt nok langt ude.

Anmeld

16. december 2010

eElak

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Min kat har sin egen profil derinde  og den er i forhold med en anden kat, der også har sin egen profil. Vi er færdige med at lave sjov med dem, men vi har ikke slettet dem. Men vi bruger dem ikke længere  Syntes bare det var sjovt  Samme stil som da min søn var ufødt.. sætte ord på den lille person han "kunne" blive når han kom ud..

Øhm.... Min kat har sin egen "cat-book" som er kæledyrenes facebook... Eller... det er jo bare sådan en applikation som viser at man har en kat...

Tæller det som det samme som en profil?

Der var faktisk en, som søgte venskab med min kat engang.... jeg var flad af grin for jeg kendte ikke personen... Men det var også en med "cat-book"....

Tror beskeden var "miav miav miauv!" eller noget lign...

Anmeld

16. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er det bare langt ude!

Jeg gik på seminariet med en pige der sidste år fik en søn. Da drengen var 5-6 mdr gammel oprettede hun en facebook profil til ham., og jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det var ligeså langt ude som det link vi ser her! Godt nok kommunikerede hun ikke med sit ufødte barn på FB, men bare det at oprette en profil på siden til sin baby, det kan jeg SLET IKKE forholde mig til! Hvad skal det gøre godt for?!

Anmeld

16. december 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hvor er det bare langt ude!

er min eneste kommentar! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.