N ogen der kender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Gaia

Nogle der kender til børnehaven/ vuggestuen Møgelkær i Viborg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Gaia

slet ingen??

Anmeld

16. december 2010

Valle81

Gaia skriver:

Jeg bor lige overfor:0)

Anmeld

16. december 2010

Valle81

Gaia skriver:

Men kender den ikke personligt, kun af omtale:0)

Har hørt at vuggestuen skulle fungere til UG, men at børnehave vist halter lidt.

Det er en institution der stadig er i opstartsfasen, og som vist har haft sine opstartsvanskeligheder,men at det efter sigende skulle være fremgang.

De har den fedeste legeplads, går mange ture,har kælkebakker osv - der serhyggeligt ud:0)

Det er sådan lige hvad jeg selv har set, da jeg nærmest bor på deres legeplads og så hvad jeg har hørt:0)

Anmeld

16. december 2010

Gaia

Valle81 skriver:

Men kender den ikke personligt, kun af omtale:0)

Har hørt at vuggestuen skulle fungere til UG, men at børnehave vist halter lidt.

Det er en institution der stadig er i opstartsfasen, og som vist har haft sine opstartsvanskeligheder,men at det efter sigende skulle være fremgang.

De har den fedeste legeplads, går mange ture,har kælkebakker osv - der serhyggeligt ud:0)

Det er sådan lige hvad jeg selv har set, da jeg nærmest bor på deres legeplads og så hvad jeg har hørt:0)

Hej

okay. Vi har nemlig skrevet vores pige op der, og så var det jo rart lige at høre lidt om dens ry.

Glad for at vuggestuen fungerer til UG, det er trods alt der hun skal starte og inden hun kommer i børnehave kan man jo håbe de har fået styr på det der.

Ja deres legeplads er rigtig flot og det ser ud til at være nogle gode faciliteter de har. Det var også en af årsagerne til at vi har skrevet hende op - og så selvf. at de ikke har så mange lukke dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.