Prenatal Pole Dancing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

tb

Low skriver:

Haha fedt D

Jeg har overvejet at gå til det når jeg er færdig med min barsel. Men jeg er en meget generet pige. Engang gik jeg til noget hvor vi skulle lave øvelser med en stor boldt og sådan og når vi skulle sidde og hoppe på boldten så følte jeg mig dum og det tror jeg også at jeg vil føle her men jeg bliver nød til at rykke mine grænser og så er det en god måde at træne sine muskler på... det ville også være sejt at kunne sige: Se lige hvad jeg kan

total grineren video!!!!  

hvis du ligesom mig døjer meget med generthed, kunne du os prøve Zumba.. det er jeg stratet op med efter fødsel og det er herre grineren!! der skal man os ryste røv og patter  i starten gjorde man det ligeså stille, men efterhånden tør man give lidt mere slip.. og man kommer os til at svede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Low

tb skriver:

total grineren video!!!!  

hvis du ligesom mig døjer meget med generthed, kunne du os prøve Zumba.. det er jeg stratet op med efter fødsel og det er herre grineren!! der skal man os ryste røv og patter  i starten gjorde man det ligeså stille, men efterhånden tør man give lidt mere slip.. og man kommer os til at svede

Jeg får helt dårlige nerver ved bare at tænke på det hehe

Anmeld

16. december 2010

Low

_-Kathrine-_ skriver:

Haha.. Christina Applegate er for sjov

Hørt!

Anmeld

16. december 2010

tb

Low skriver:

Jeg får helt dårlige nerver ved bare at tænke på det hehe

hehe.. jeg synes os det var totalt pinligt i starten  men heldigvis er jeg på et hold hvor der både er tykke og tynde, unge som gamle.. så man føler sig slet ikke udenfor.. skal nu siges jeg er en standard str 38/40, men man kan hurtigt føle sig forkert med sin krop, når man er genert

Anmeld

16. december 2010

Low

tb skriver:

hehe.. jeg synes os det var totalt pinligt i starten  men heldigvis er jeg på et hold hvor der både er tykke og tynde, unge som gamle.. så man føler sig slet ikke udenfor.. skal nu siges jeg er en standard str 38/40, men man kan hurtigt føle sig forkert med sin krop, når man er genert

Min størrelse ligger også på 38 + - og hader bare min krop . Men håber noget pole træning kan hjælpe på det

Anmeld

16. december 2010

N&J

Altså selvom jeg bestemt tror at det må være en joke, så elsker jeg den kvinde, efter brystkræft og fjernelse af det ene bryst, så at være gravid og have så meget humør - det er sku bemærkelsesværdigt.. 

Anmeld

16. december 2010

Low

N&J skriver:

Altså selvom jeg bestemt tror at det må være en joke, så elsker jeg den kvinde, efter brystkræft og fjernelse af det ene bryst, så at være gravid og have så meget humør - det er sku bemærkelsesværdigt.. 

Jeg ved ikke så meget om den kvinde men det lyder helt utroligt

for hende. Hun er sgu sej nok

Anmeld

16. december 2010

Mother-love

18. december 2010

Hasselnødden

Low skriver:

Det var sgu da flot alligevel var det DM eller sådan noget?

Ja det første DM i Danmark i poledancings historie (i mangel af smiley med stang)

Ja det syntes også det er super flot klaret. Måske jeg skulle have det på min nytårsfortsætsliste (som jeg ellers aldrig laver, men sådan en lille ting kan man jo nemt opfylde) at prøve poledancing en dag..  

Anmeld

18. december 2010

twinny

hahahahaha

Jeg var flad af grin, da hun pruttede... Genialt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.