Gør fattige børn en god gerning i KBH området.. (løn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2010

lauras*mor*

Hej alle i gode sjæle..

Nu har der jo været nogle af disse julehjælps tråde, og jeg kan se hvor hjælpsomme i alle sammen er og gerne vil være..

Jeg har lige fået af vide af en bekendt at Focus people i kbh området søger vikarer til at hjælpe med at pakke gaver ind til fattige børn i Danmark..

I har måske set alt  det der er samlet ind på go morgen Danmark.. Nu skal de så pakkes ind, men der er ikke folk nok desværre..

Er du interesseret i at hjælpe andre med at få indpakkede gaver til jul og samtidig tjene lidt ved siden af? Så skriv til mig privat så har jeg nummeret du skal kontakte for mere info.. :-)

Lønnen ligger på 125 kr i timen.. Hjælpen behøves idag og imorgen, alt den tid i kan tilgode se og hurtigst muligt.. :-)

Jeg havde selv gjort det hvis ikke det var fordi jeg boede så pokkers langt væk.. Håber der er nogen der kunne ha lyst og tid..

God jul til alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

lauras*mor*

Man skal være minimum 16 forresten..

Anmeld

16. december 2010

Den lykkelige

lauras*mor* skriver:

Man skal være minimum 16 forresten..

Årh jeg ville MEGET gerne.. Men jeg er på kontanthjælp så må ikke tjene penge ved siden af  Og bor også langt væk.. Håber du finder nogle!!!

Anmeld

16. december 2010

lauras*mor*

milopilo skriver:

Årh jeg ville MEGET gerne.. Men jeg er på kontanthjælp så må ikke tjene penge ved siden af  Og bor også langt væk.. Håber du finder nogle!!!

Det er bare helt i orden... Er sikker på der er nogle der kan... Har fået en besked fra en allerede så det er dejligt.. :-)

Men det er lidt sjovt, for da jeg hørte om problemet var baby.dk faktisk det første jeg kom i tanke om måske kunnee hjælpe.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.