Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så er jeg blevet nys igen... Hva tror i..???
Er i uge 29+3...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja så er jeg blevet nys igen... Hva tror i..??? Er i uge 29+3...
Jeg har svaret - Ved ikke.. Jeg tror simpelthen ikke på man kan se på mavens form hvad det bliver.. MEn dejlig stor flot mave du har
hvis man sån skal gå ud fra de skrøner der omkring baby maver, så tror jeg du venter en lille dreng, da det hele sidder foran og ved en pigemave vil det gerne sprede sig sig, hvis du forstår
jeg har stemt en pige..(;
ved du hva det bliver?
Jeg tror at det bliver en dreng. Det hele ser ud til at sidde på maven. Sådan så jeg ud da jeg ventede min lille Lucas.
jeg tror ikke må mavens form....min har været ens hver gang. men jeg tror på fornemmelser....og min fornemmelse siger en dreng
Dreng - da det sidder fortil og ikke rundt om maven
Vibeke Henriksen skriver: Jeg tror at det bliver en dreng. Det hele ser ud til at sidde på maven. Sådan så jeg ud da jeg ventede min lille Lucas.
Jeg tror ik på det...
Da jeg ventede mine døtre (tvillinger) sad det hele foran, man ku slet ik se bagfra jeg var gravid.
Mange takker for svar alle sammen... Min egen fornemmelse siger oz dreng, men nu må vi se når jeg har født hva køn det er..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128