Min kammerat og jeg har følelser for hinanden... men.HJÆLP,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Kære skønne kvinder.. NU kommer der et meget langt indlæg.. Men jeg er sgu nød til at havde jeres råd, og syn på sagen med her.. :)

I starten af året begyndte der er ny fyr på mit arbejde.. Allerede fra starten af fik vi et rigtig godt øje til hinanden.. Der var meget flirteri i luften, men det blev ikke til mere da jeg var gift.

I sommeren forlader jeg min mand.. Ikke på grund af jeg flirter med en anden, men det er noget der er kommet, og har været år undervejs. Der er dog ikke nogen tvivl om at ham her har vækket noget i mig som jeg ikke har oplevet længe.. MEGET længe.

Efter jeg forlader min mand har ham jeg har flirtet med det rigtig sjovt.. Og der er sker en masse på det sexuelle plan.. Men samtidig opbygger vi et meget specielt bånd og venskab. Noget som jeg aldrig nogensinde har oplevet med nogen .. Ikke engang min bedste veninde. Vi har opbygget et bånd som er noget helt specielt.... Vi forstår hinanden på godt og ondt.. på måder jeg ikke fatter er muligt...og jeg ville ikke undvære det for noget i verden..

Nå men vores hyggeri fortsætter hen over sommeren... og 3 gange i løbet af August og September bliver vi enige om at sexdelen må stoppe, og det er vores venskab der vægter højst... Men alle 3 gange viser det sig at det ikke kan lade sig gøre. Og vi ryger tilbage i det samme.. Men vi lover hinanden at det er uforpligtende og ikke skal betyde noget... Min kammerat er ikke til at være i et decideret forhold, han er glad for den ungkarle tilværelse han lever..

I starten af august tager jeg på 3 ugers sommerferie.. og her møder jeg en fyr.. Som er spændende og lækker og alt det der.. Ham ender jeg sammen med.. og ser en del gange... Da min kammerat finder ud af det kommer der attitude på.. Han ændre fuldkommen opførsel overfor mig, og det er på ingen måde særlig fedt. Men det kører ikke med ham her fyren jeg har mødt.. Min kammerat er meget forstående da jeg fortæller at jeg ikke ser ham fyren mere.. Og han fortæller mig at han er der for mig.. og han siger til mig, at jeg er for god til at være sand, og at ham fyren kaster guld på gaden....

Herefter, begynder vi selvfølgelig på det der uforpligtinde igen.. Men vi laver også mange andre ting.. Tager i biffen mm..

Jeg ved ikke hvad der sker for mig i den periode..Men jeg kan mærke at jeg begynder at få følelser for min kammerat..Men jeg ved jo at han ikke er til forhold.. så det er jo på ingen måde noget jeg kan overveje at gøre noget ved.. Og jeg prøver at abstrehere fra ham.... Det gør jeg så ved at møde en ny dejlig fyr,... Go sex og alt det der... Men min kammerat finder ud af det.. bliver han igen vildt underlig... Jeg fatter ikke helt hans problem.. han påstår at det er fordi han ikke har fået at vide af mig at jeg har mødt en.. og han mener at når vi er så gode venner, så kunne jeg godt have fortalt ham det.. I den korte periode jeg ser den fyr jeg har mødt, taler min kammerat og jeg ikke rigtig sammen...i hvertfald ikke som vi plejer... Men jeg holder op med at se ham her fyren,,,.. for det var ikke andet end sex.. OG gæt engang hvad der så sker... Jeg ender op med at hygge en lille smule med min kammerat igen...Men jeg kan mærke på mig selv at jeg ikke rigtig magter det.. Jeg ved ikke hvad det er ,, men jeg føler at det er for meget for mig...

Så en dag siger jeg til ham.. at det der.. hygge halløj, det går ikke mere.. og det er fair nok siger han.. vi bruger efterfølgende rigtig meget tid sammen..men bare at lave alle mulige ting.

Jeg kommer så ud for her for 1½ måned síden.. At jeg bliver inviteret på en date.. Af en som gerne vil lærer mig at kende.. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke så mig selv til at fortælle det til min kammerat.. Jeg ser ham her jeg var på date med, et par gange.. OG det ender også med at jeg fortæller det til min kammerat... Og den måde han reagere på er på ingen måde forventelig.. Han bliver meget sur, og fortæller mig at jeg ikke skal komme og fortælle ham nogen ting mere.,,, for han gider ikke hører på det... og vi bliver faktisk uvenner....

I 2 uger taler, eller skriver vi ikke sammen.. og det er pisse hårdt.. Jeg føler at jeg mangle en halvdel af mig selv.. og det er endnu værre fordi vi arbejder sammen..og derfor ser hinanden hver dag... En dag på arbejdet tager jeg fat i ham, og siger til ham vi er nød til at tale sammen... Vi taler, og i starten siger han ikke rigtig noget.. men så kommer det hele.. Han fortæller mig at han føler sig tilside sat.. og at han har følelser for mig.. Han fortæller mig også at det kommer rigtig meget bag på ham at han reagere på den måde, og det er meget voldsomt for ham.. Han siger at i de 2 uger vi ikke har talt sammen har han siddet derhjemme om aftenen og ikke kunne tage sig sammen til en skid.. han har siddet og hørt depri musik og har kun tænkt på mig.... Har tænkt på hvad jeg lavede og om han skulle ringe til mig.. eller skrive til mig....

Jeg fortæller ham at jeg har haft det ligesådan.. og at det har været ganske forfærdeligt for mig....

Det er nu en måned siden.. Og siden den dag har vi set hinanden udenfor jobbet mange gange om ugen.. Vi er ikke kærester... For min kammerat siger at han vil holde det på venneplan.. Han mener ikke selv han har de rette føleser...

Jeg ved med 100% sikkerhed at det har han.. for ellers ville han aldrig have sagt de ting han gjorde.. Han er en person af en meget speciel støbning..

Vi tager "alvorssnakken" tit.. og hver gang siger han forskellige ting.. Han siger at man jo ikke ved hvad fremtiden bringer.. og at hvis han skulle være i et forhold så skulle det være med mig... Han fortæller mig at det at jeg har to børn skræmmer ham, for det er så langt fra hans liv..

Men det er meget svræt og hårdt for mig... For jeg har konstateret at mit hjerte tilhører ham..

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg vil med dette indlæg..

Vores kollegaer mener vi er ment to be.. De fortæller mig at hans øjen lyser op når jeg er i nærheden, og når jeg har fri, er han ikke den samme......

Men for satan jer er lost...

Hvad siger i dejlige mennesker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Anonym trådstarter

Hmm..øv søde kvinder.. troede i kunne komme med lidt råd.....

Anmeld

16. december 2010

Mi

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, hvad er det du er i tvivl om. Hvis han ikke vil have et forhold, så er der jo ikke så meget at gøre ved det. Så kan du enten tage det for det det er eller lade det ligge.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. december 2010

Missi

Godmorgen

Hmmm

Jeg syntes den er vanvitig svær, men jeg tror du blir nød til for din egen skyld at stille ham en form for ultimatum - det er jo hårdt for ens følser hele tiden.

Du skal gøre op med dig selv om du kan leve sån der, hvor der er følser, tydeligt fra din side, men han trækker hele tiden i land - vil du have et forhold eller en sexpartner?

Nu ved jeg ikke hvor gamle i hver især er, og om han er yngre eller ældre end dig - og om hvor gamle dine børn er - men har du prøvet at vise ham din hverdag med dine børn?

Jeg syntes lidt at han bruger dine følser for ham imod dig - i har tydeligvis et helt igennem dejligt venskab, men hva hvis han en dag går hen og møder en pige og han så forelsker sig? ja så står du der med alle dine talenter og blir så ked af det.

Har prøvet det samme for et par år siden, og det kørte i over et år på samme måde som jer. det ente med at jeg sad tilbage alene, uden kammerat, fordi han blev forelsket i en anden.

kram

Anmeld

16. december 2010

Lulle25

Må indrømme at jeg heller ikke lige ved hvad det er du er i tvivl om. Hvis manden siger han ikke vil have et forhold med dig, er det vel fordi han ikke vil??? Så må du jo tage hvad du kan få og passe på du ikke bliver såret, for det lyder til det er dig der gerne vil have ham og ikke omvendt (kærlighedsmæssigt) så pas på dig selv er mit råd.

Kh Louise

Anmeld

16. december 2010

Mille83

Jeg har prøvet noget ligende, dog ikke med en mand jeg arbejdede med, men en jeg var meget sammen med.

Han sagde dog også fra starten af at han ikke ville mere, han var glad for den tilværelse han levede nu og han ville ikke forandre sig for nogen. - enebarn, egoistisk og vild med biler.....

Han lyder rigtig meget som ham du beskriver, jeg datede også andre og hver gang han fandt ud af det, ja så blev han meget tøse fornærmet osv. - men hver gang fandt jeg også tilbage...

En dag sagde jeg at det var os eller ingenting - fik intet svar og skred. Den gjorde NAS vil jeg bare sige, men det hele var et spil fra hans side tror jeg, men er ikke et sekund i tvivl om at han holdt af mig, han kunne bare ikke tage det næste skridt..

Så det jeg vil sige er at du kan ikke ændre en mand, og slet ikke ham her, vil tage hatten af for den pige der kan gøre det..

Og syntes de lyder ens, så mon ikke at det eneste du kan gøre er at sige , NU eller ALDRIG, og se hvad han siger=?

herfra..

Anmeld

16. december 2010

betski

Det lyder lidt som om, han gerne vil puste og have mel i munden på een og samme tid. Han vil ikke ha dig som kæreste, men du må heller ikke se andre. Ja jeg synes faktisk at han fremstår som meget egocentreret. Ingen tvivl om, at han er en sød mand, eller ville du jo ikke falde for ham og bruge så meget tid sammen med ham. Men det virker til, at han kun tænker på egen behov og ikke dine. Du skal passe på med, at du ikke indordner dig for at bibeholde jeres venskab. Du skal kunne være dig selv, og kan du ikke det, så er venskabet nok ikke helt det som du/I gør det til. Jeg synes godt du kan sige til ham, med alt det I har været igennem, at nu må han snart tage en beslutning; enten skal I være et par eller også er tiden til at du må prøve at finde en anden der kan være din kæreste. Venner er gode at have, men de er jo altså bare ikke ens kæreste. En man kan tage med til familiefødselsdage og en man kan sove sammen med hver dag. Jeg kan kun give dig et råd og det råd er nok lidt fesen, men ikke desto mindre den eneste vej frem: Mærke efter inden i dig selv, tænk på dig selv og tag en beslutning ud derfra. Hvis han er forelsket i dig, skal han nok komme krybende efter et par dage

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.