Avvvvv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har sååååå ondt i mitt røvhul  Jeg har hæmorider og har fået proctosedyl at smøre på af lægen... 

nogle der ved hvor lang tid det tage til det hjælper ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Linemaria90

hehe... ejj du må undskylde jeg griner, den måde du skriver det på lyder bare sjovt..

og det ved jeg at det overhovedet ikke er. jeg har selv haft det tidligere, og har fået en igen i forbindelse med denne graviditet. dog ikke så slemt (endnu)..

ville bare sige at jeg føler med dig, og håber at din behandling hjælper hurtigt.. det gør så ondt.. øvøv

Anmeld

15. december 2010

KajaHH

Nu vil jeg være rigtig kedelig,jeg har smurgt mig med det i 2 år sådan on and off, og det hjælper kun i perioder ved mig,så jeg har stadigvæk tit ondt i røven

Anmeld

15. december 2010

Aves..

Er jo desværre ikke sikkert det hjælper men så kan du få skåret dem af...tænker at det jo egentlig er en meget bedre måde at have ondt i røven på end det mange mennesker i vor tid lider af..

Anmeld

15. december 2010

Mullebergen

KajaHH skriver:

Nu vil jeg være rigtig kedelig,jeg har smurgt mig med det i 2 år sådan on and off, og det hjælper kun i perioder ved mig,så jeg har stadigvæk tit ondt i røven

Har du prøvet stikpiller? Det skulle eftersigende hjælpe bedre end creme 

Anmeld

15. december 2010

KajaHH

MatildeS skriver:

Har du prøvet stikpiller? Det skulle eftersigende hjælpe bedre end creme 

Nej, det har jeg ikke jeg har kun fået cremen.

Men nu har jeg fået ny læge så vil jeg lige snakke med ham om det, for hold da op hvor gør det til tider ondt,og bløder klør og svier, så et eller andet skal der gøres da

Anmeld

15. december 2010

Lise

Stikpiller er MEGET bedre end creme. Trust me - I know!!!

Anmeld

15. december 2010

Mullebergen

KajaHH skriver:

Nej, det har jeg ikke jeg har kun fået cremen.

Men nu har jeg fået ny læge så vil jeg lige snakke med ham om det, for hold da op hvor gør det til tider ondt,og bløder klør og svier, så et eller andet skal der gøres da

Jeg har samme problem 

Har en recept til at ligge på apoteket, skal bare lige have den hentet 

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

hej 

Tak for jeres svar.... 

Jeg er ved at græde så ondt jeg har ved simpethen ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.... 

hvergang jeg spænder ringmusklen så får jeg vildt ondt og det klør ... har i det også sådan?

Anmeld

15. december 2010

Low

Nu når vi snakker om numseting så kom jeg til at tænke på at nogle uger efter fødslen der kunne jeg næsten ikke komme af med puhaen. Den var enorm og når det endelig kom ud blødte jeg fordi jeg havde fået rifter. Jeg turde ikke gå til lægen men nu er det også normalt igen . Jeg ved ikke hvad det var der var galt der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.