Touran

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Mussen2

Kære tøser

vi overvejer ny bil og tænker på en Ww Touran, men vi er meget OBS på at barnevognen kan gå ind i bilen uden at hjulene skal af.

Er der nogen af jer, som har denne bil og kan fortælle om det kan lade sig gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

bøgelund

Mussen2 skriver:

Kære tøser

vi overvejer ny bil og tænker på en Ww Touran, men vi er meget OBS på at barnevognen kan gå ind i bilen uden at hjulene skal af.

Er der nogen af jer, som har denne bil og kan fortælle om det kan lade sig gøre?

der skal hjulene ikke af.. det tror jeg simpelthen ikke på! det er en stor bil, med højt bagagerum... 

men du skal ikke hænge mig op på det, for har ikke lige sådan en bil..

Anmeld

16. december 2010

Skouboe

bøgelund1 skriver:

der skal hjulene ikke af.. det tror jeg simpelthen ikke på! det er en stor bil, med højt bagagerum... 

men du skal ikke hænge mig op på det, for har ikke lige sådan en bil..

Jeg vil umiddelbart ikke tro at hjulene skal af, men kassen skal af, og stellet slås sammen... Jeg har dog ikke set en touran indvendigt med bagsæder. Mine svigerforældre har en på gule plader.

Vi har valgt at købe en Berlingo, bl.a. fordi der behøver vi ikke engang at pakke barnevognen sammen, men sætter den bare ind som den er.

Samtidigt er skydedørene guld værd, når man skal have unger ind og ud af autostole på parkeringspladser...

Anmeld

16. december 2010

Rockertand

Jeg vil umiddelbart ikke tro at hjulene skal af, men kassen skal af, og stellet slås sammen... Jeg har dog ikke set en touran indvendigt med bagsæder. Mine svigerforældre har en på gule plader.

Vi har valgt at købe en Berlingo, bl.a. fordi der behøver vi ikke engang at pakke barnevognen sammen, men sætter den bare ind som den er.

Samtidigt er skydedørene guld værd, når man skal have unger ind og ud af autostole på parkeringspladser...

Berlingoen er helt sikkert praktisk - men kan ikke beskyldes for at være pæn..

Anmeld

16. december 2010

Louise_wagner

Sådan en har vi !!

Fantastisk bil

Stellet skal slåes sammen, og så kan kassen stå oven i, hjulene behøves ikke at skal tages af.

Og der er stadig plads til alt det andet man ofte skal have med på tur selvom barnevogen også er der.

Anmeld

16. december 2010

Mussen2

Louise_wagner skriver:

Sådan en har vi !!

Fantastisk bil

Stellet skal slåes sammen, og så kan kassen stå oven i, hjulene behøves ikke at skal tages af.

Og der er stadig plads til alt det andet man ofte skal have med på tur selvom barnevogen også er der.

Det lyder da bare super godt - kan du fortælle lidt mere om jeres erfaringer.

Hvor gammel er jeres og er det en benzin eller diesel? Dyr at rep. på? osv.

Anmeld

16. december 2010

pussepige

Puha super fin bil men dyr i rep...

Anmeld

16. december 2010

Mussen2

Puha super fin bil men dyr i rep...

Øv! Har du erfaringer med den. Har hørt at disel modellen er dyr at rep. men måske knap så dyr på benzineren

Anmeld

16. december 2010

Skouboe

Rockertand skriver:

Berlingoen er helt sikkert praktisk - men kan ikke beskyldes for at være pæn..

Det ville være synd at sige.. men så grim synes jeg faktisk heller ikke den er..

Til gengæld er der adskillige af vores venner med deres væsentligt kønnere biler, der er grønne af misundelse når vi bare lige svinger barnevognen ind, eller når vi ikke skal stå helt krummet sammen for at få unger ind i en autostol, men bare lige løfter dem ind... for slet ikke at snakke om skydedørene, der er geniale på parkeringspladser...

Anmeld

16. december 2010

pussepige

Mussen2 skriver:

Øv! Har du erfaringer med den. Har hørt at disel modellen er dyr at rep. men måske knap så dyr på benzineren

Nej det har jeg ikke men min mand er mekaniker og han siger de kan være rigtig dyre i rep...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.