hvornår begynder man og teste ang æggeløsning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Ni-ko-li-ne

vanilla skriver:

synes det er lidt svært og følge de forholds regler ang hvornår man skal teste når den svinger lidt med længden min cyklus .. men prøver og starte ligeså snart jeg er færdig med mens..

Så kommer du til at bruge mange jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Miss.Sunshine

Ni-ko-li-ne skriver:

Så kommer du til at bruge mange jo

hellere det og finde sin æl,end at misse den fordi man ikke vil bruge et par teste ekstra....de kan købes mega billigt på nettet.

Anmeld

16. december 2010

vanilla

Miss.Sunshine skriver:

Det har jeg i næste uge. Men har helt mistet modet til det nogensinde lykkedes. krydser for dig

nej man skal ikke miste modet.. men ved godt hvordan det føles.. tænker tit om vi bruger for meget krudt på noget som ikke vil lykkes for os alligevel.. men når jeg så ser sådan en lille bebs så er jeg så klar til og prøve igen ... kryser for det snart lykkes for os alle.. måske har du allerede et aug barn på vej

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

vanilla skriver:

nej man skal ikke miste modet.. men ved godt hvordan det føles.. tænker tit om vi bruger for meget krudt på noget som ikke vil lykkes for os alligevel.. men når jeg så ser sådan en lille bebs så er jeg så klar til og prøve igen ... kryser for det snart lykkes for os alle.. måske har du allerede et aug barn på vej

Årh det havde været det største,men jeg tror nu ikke på det desværre

Har hverken ondt i babser eller kvalme,så det tror jeg ikke

Men hepper på dig

Anmeld

16. december 2010

håber på baby :-)

Jeg har besluttet at starte med at teste på dag 10

Anmeld

16. december 2010

vanilla

Miss.Sunshine skriver:

Årh det havde været det største,men jeg tror nu ikke på det desværre

Har hverken ondt i babser eller kvalme,så det tror jeg ikke

Men hepper på dig

krydser for den så kommer næste gang  og nogen går jo også lang tid før de har symptomer.. og mange tak.. glæder mig til mens er over så vi kan komme videre

Anmeld

16. december 2010

vanilla

håber på baby :-) skriver:

Jeg har besluttet at starte med at teste på dag 10

lyder spændene jeg er rigtig meget i tvivl om hvornår min kommer så vil starte tidligt for og være helt sikker på og indfange ægget

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

vanilla skriver:

krydser for den så kommer næste gang  og nogen går jo også lang tid før de har symptomer.. og mange tak.. glæder mig til mens er over så vi kan komme videre

Jeg er skam ikke gået over tid*S* havde ægløsning for 8 dage siden,hehe. tror bare ikke på det og har heller ingen symptomer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.