Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Najsen86

Hej alle i skønne kvinder.

ville høre om jeres erfaringer med at være studerende og hvordan barslen afholdes... er virkelig i tvivl om jeg skal tage ½ eller 1 år... Håber at høre om jeres barsel..

Naja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

A&F

Følger lige med her, da det er rart at vide

Anmeld

15. december 2010

Najsen86

det gør du bare

Anmeld

15. december 2010

noah3006

Jeg var studerende da jeg ventede mit første barn. Jeg tog 1 års barsel og har ikke fortrudt. For den tid du har med dit lille barn går bare så stærkt... jeg ville slet ikke være klar til at aflevere ham da han kun var ½ år. Så med det jeg har erfaret vil jeg vælge 1 år.

Jeg ved godt man ikke får så mange penge udbetalt som studerende, men penge kan slet ikke opveje alt det du oplever med det lille barn. Husk på du aldrig får den tid igen!!

Klem fra mig

Anmeld

16. december 2010

Najsen86

noah3006 skriver:

Jeg var studerende da jeg ventede mit første barn. Jeg tog 1 års barsel og har ikke fortrudt. For den tid du har med dit lille barn går bare så stærkt... jeg ville slet ikke være klar til at aflevere ham da han kun var ½ år. Så med det jeg har erfaret vil jeg vælge 1 år.

Jeg ved godt man ikke får så mange penge udbetalt som studerende, men penge kan slet ikke opveje alt det du oplever med det lille barn. Husk på du aldrig får den tid igen!!

Klem fra mig

Tak skal du have for det svar.. det er også det jeg har tænkt. .. men det er godt lige se en anden sige det.. og i den sidste ende.. betyder et halvt år jo ikke meget..

Knus Naja

Anmeld

16. december 2010

Sofia24

Hej

Jeg er halvvejs i min 6 år lange uddannelse og fik i august en dejlig søn  Jeg har vendt og drejet mine muligheder mht studie og barn, men er nået frem til følgende...

1: Jeg vil gerne i gang igen, da jeg jo har 3 år tilbage. Men vi vil også gerne have en lillebror/søster inden jeg bliver færdig, så det ville være fint hvis jeg kunne læse 1 år - 1 1/2

2: Vi havde fået en dagplejeplads fra 1 februar, men som vi kommer tættere på, kan jeg ikke få mig selv til at aflevere ham allerede der, så den plads har vi fået udskudt til 1. august næste år.

Jeg har så valgt en løsning der tilgodeser begge ovenstående punkter! Jeg starter studie til februar, og min dejlige svigermor tager sit barnebarn 2-3 dage i ugen (hun er deltids-aftenvagt) og resten af dagene er så for egen regning... Min egen mor kan også træde til en dag ind imellem...

Så må vi se hvordan det spænder an

Hvad er du i gang med og hvilke overvejelser gør du dig??

Kram Sofia

Anmeld

16. december 2010

Benjamins'mor

Najsen86 skriver:

Hej alle i skønne kvinder.

ville høre om jeres erfaringer med at være studerende og hvordan barslen afholdes... er virkelig i tvivl om jeg skal tage ½ eller 1 år... Håber at høre om jeres barsel..

Naja

Altså nu går jeg kun i 10. klasse. Men jeg har en aftale om at jeg kommer tilbage lige inden jul næste år. Så jeg når at have omkring et års barsel.

Anmeld

16. december 2010

Nettemor

nu var/ er jeg jo ikke studerende så har måske ikke det helt samme vinkel. men jeg var OVERHOVEDET ikke i nærheden af at være klar til at aflevere mit bette pus efter 6 mdr. han skal begynde til januar og der er han næsten 10 mdr.. det er stadig svært men har affundet mig med det

Anmeld

16. december 2010

Najsen86

Sofia24 skriver:

Hej

Jeg er halvvejs i min 6 år lange uddannelse og fik i august en dejlig søn  Jeg har vendt og drejet mine muligheder mht studie og barn, men er nået frem til følgende...

1: Jeg vil gerne i gang igen, da jeg jo har 3 år tilbage. Men vi vil også gerne have en lillebror/søster inden jeg bliver færdig, så det ville være fint hvis jeg kunne læse 1 år - 1 1/2

2: Vi havde fået en dagplejeplads fra 1 februar, men som vi kommer tættere på, kan jeg ikke få mig selv til at aflevere ham allerede der, så den plads har vi fået udskudt til 1. august næste år.

Jeg har så valgt en løsning der tilgodeser begge ovenstående punkter! Jeg starter studie til februar, og min dejlige svigermor tager sit barnebarn 2-3 dage i ugen (hun er deltids-aftenvagt) og resten af dagene er så for egen regning... Min egen mor kan også træde til en dag ind imellem...

Så må vi se hvordan det spænder an

Hvad er du i gang med og hvilke overvejelser gør du dig??

Kram Sofia

hej :-) Jeg er ved at læse til fysioterapeut  og jeg mangler 2 år når jeg går på barsel... hvis jeg kun skulle starte studie der tager farmand over og har barsel 3-4 mdr

Naja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.