søde sager og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2010

LenaJohansen

er der nogen af jer der ved hva man ska holde sig fra når man ammer? For vi er jo i den tid hvor man spiser mange søde sager..

Jeg er personligt helt pjattet med marcipan, havregrunskugler og æbleskiver

Men har i nogen erfaringer med hensyn til alle de søde sager ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Mette.

LenaJohansen skriver:

er der nogen af jer der ved hva man ska holde sig fra når man ammer? For vi er jo i den tid hvor man spiser mange søde sager..

MIn datter har aldrig reageret på jeg har spist noget anderledes. Men det er vidst mere specifikke og smagsstærke ting som jordbær og chokolade. Jeg tror hvertfald ikke æbleskriver skader noget.

Stærk mad kan vidst også godt være skidt for nogen. HAr heller aldrig hørt marcipan skulle være dårligt for det. - Så spis du bare løs af juleslikken. 

Anmeld

15. december 2010

BinaMor

jeg æder alt 

ingen mavepine her. kun lækker mælk for dem

Anmeld

15. december 2010

Simone J

Jeg har ingen problemer med at spise søde sager i min ammeperiode. Det påvirker ikke vores datter hvad jeg spiser. Hverken søde sager eller stærk mad for den skyld

Anmeld

15. december 2010

Angel

Min dreng har aldrig reageret på noget jeg har spist eller drukket.
Har endda i en lille uge undgået koffein (kaffe, cola og chokolade) for at se om han ville sove bedre af det, men det gjorde ingen forskel.
Jeg har hørt noget om jordbær, men ved ikke om det er en skrøne,
har selv spist dem i sommer uden problemer for bebs

Anmeld

15. december 2010

LenaJohansen

hvor er det bare skønt at høre at i kan spise som i plejer... Jeg er måske bare lidt pylret... Tusind tak for svarene Det hjælper lidt på det.. For jeg er en utrolig stor slikmund, og det er bare svært i denne tid at holde sig fra det

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

LenaJohansen skriver:

En god tommelfingerregel er også, at hvad du har spist under graviditeten, kan du også roligt spise, mens du ammer

Anmeld

15. december 2010

LenaJohansen

Baagøe skriver:

En god tommelfingerregel er også, at hvad du har spist under graviditeten, kan du også roligt spise, mens du ammer

spiste ikk havregrynskugler under graviditet Men spiser dem nu.. Kan simpelthen ikke lade vær... De smager jo simpelthen bare så godt

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

LenaJohansen skriver:

spiste ikk havregrynskugler under graviditet Men spiser dem nu.. Kan simpelthen ikke lade vær... De smager jo simpelthen bare så godt

Er helt enig Men havregrynskugler består jo i bund og grund også bare af havregryn, smør, sukker og cacao, hvilket du sikkert har spist under din graviditet

Anmeld

15. december 2010

LenaJohansen

Baagøe skriver:

Er helt enig Men havregrynskugler består jo i bund og grund også bare af havregryn, smør, sukker og cacao, hvilket du sikkert har spist under din graviditet

hehe ja det er self rigtig Jamen så vil jeg da æde løs af dem jeg har i køleren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.