Er bare VILD med "slemme slemme piger"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Louisiana

Der er noget helt galt med min pc... DK!! Jeg ville skrive til dig - jeg tror de klipper de mænd ud, som ikke finder sig i det. Og jeg er også vild med Normalerweize - og Rytteriet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

DK

Louisiana28 skriver:

Der er noget helt galt med min pc... DK!! Jeg ville skrive til dig - jeg tror de klipper de mænd ud, som ikke finder sig i det. Og jeg er også vild med Normalerweize - og Rytteriet!!

He he he... Jeg synes så at rytteriet er liiidt kedeligt af og til, men det elsker kæresten så til gengæld!!  

Anmeld

16. december 2010

Louisiana

DK skriver:

He he he... Jeg synes så at rytteriet er liiidt kedeligt af og til, men det elsker kæresten så til gengæld!!  

Jeg ELSKER Rytteriets sange - med penis  Min søn, på 11, har set et par afsnit, og vi er flade af grin begge to  Han havde en god humor fra helt lille, og han fattede ironi meget tidligt, så humor er en meget vigtig del af os og vores forhold

Anmeld

16. december 2010

Mi

Jeg elsker slemme slemme piger. Det er altså helt utrolig hvad de mænd finder sig i. Elsker især denne her hvor de får nogle mænd til at klæde sig ud som store tamponer og sælge tamponer med jordbærsmag

http://www.youtube.com/watch?v=3WwE-QNT0Xs

Anmeld

16. december 2010

mor-til-vanessa

duddi. skriver:

Jeg ved ikke om det kommer hver dag, men det var i hvert fald her til aften Du kan også se det på nettet.

det må jeg gøre så.

tak for hint :-) det er super sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.